Fordov auto nema središnjeg okvira između vratiju pa je ulazak na stražnja sjedala lak kao i na prednja. Uz to je B-Max kompaktnih dimenzija, aerodinamičan i štedljiv
Ford B-Max je auto koji široko otvorenih vratiju prima putnike
Čak metar i pol je širina koju novi Ford B-Max osigurava za ulazak putnika kada su otvorena prednja i klizna stražnja vrata. Izostavljanjem središnjeg stupa u Fordu su B-Maxu tako osigurali dosad neviđenu praktičnost koja će se jednako svidjeti djeci i odraslima. Revolucionarna je to ideja kojom ovaj gradski jednovolumen cilja preoteti kupce Opel Merivi ili Citroenu C3 Picasso - mlade obitelji s djecom ili starije parove u mirovini.
Osim praktičnosti, i prostranost aerodinamički oblikovanog B-Maxa tek 11 cm duljeg od Fieste, za pohvalu je. Mjesta u kabini ima dovoljno i za natprosječno visoke, a prtljažnik se s osnovnih 304 može preklapanjem sjedala povećati na 1386 litara kada prima terete do 2,3 metra duljine. Malo nas je smetao agresivan dizajn kokpita, no zato B-Max donosi neke novitete u klasu poput mogućnosti povezivanja audio uređaja ili sustava koji sam koči pri malim brzinama.
Nagrađivani, supermoderni 1.0-litreni trocilindrični benzinac u vožnji oduševljava, a ni dizelaši ne zaostaju. Preciznost upravljanja i podešenje ovjesa pak, Fordova su specijalnost i dodatni plus za ovaj obiteljski auto.
Siguran u sudaru
Zahvaljujući upotrebi čelika iznimne čvrstoće B-Max je jednako siguran u sudaru kao i auti sa srednjim stupom.
Štedljivi motori
Kao i dizelaše (1.5 TDCi sa 75 KS i 1.6 TDCi sa 95 KS) i benzince (1.0 EcoBoost sa 100 i 120 KS te 1.6 TiVCT sa 105 KS) krasi ekonomičnost.