Obavijesti

Tech

Komentari 20

Googleove naočale privlačnije su uz nove dioptrijske okvire

Googleove naočale privlačnije su uz nove dioptrijske okvire
4

Okviri za dioptrijska stakla i sunčane naočale trebale bi učiniti Google Glass privlačnijima i poželjnijima prije nego krenu u prodaju do kraja ove godine

Googleove pametne naočale sada su postale nešto privlačnije, zahvaljujući okvirima za dioptrijska stakla i sunčanim naočalama koje je Google predstavio u utorak. Uz to, oni koji nose Google Glass izgledat će nešto manje poput robota. 

Googleovi korisnici koji koriste Glass odmah će moći naručiti okvire, navodi Google u svojoj objavi, dok bi naočale trebale biti dostupne prema kraju godine. 

Okviri se mogu spajati s drugom generacijom Glassa, koje su testeri dobili krajem prošle godine. Stajat će 225 dolara, dok će sunčane naočale stajati 150 dolara, piše CNN. Same naočale i dalje ostaju iste. No, sama izmjena neće biti baš najbrža, iako je prilično jednostavna. Ako netko želi zamijeniti okvire morat će razdvojiti okvir i Glass koji su spojeni malim vijkom. 

Naravno, ovo bi moglo postaviti drugi niz problema, jer ih oni koji nose dioptrijska stakla moraju nositi zbog vida, a Google Glass još nije poželjan svugdje. Tako je i prije nekoliko dana muškarac u kinu priveden na ispitivanje pod sumnjom da je naočalama snimao film.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 20
AI agenti, super-aplikacije, kvantna sigurnost... Ovi će trendovi oblikovati 2026.
TEMELJI BUDUĆNOSTI

AI agenti, super-aplikacije, kvantna sigurnost... Ovi će trendovi oblikovati 2026.

Tehnologije poput AI agenata, industrijskih cloud platformi, napredne robotike, proširene stvarnosti i kvantno sigurne enkripcije stvaraju novu tehnološku infrastrukturu na kojoj će počivati poslovanje sljedećih desetljeća.
Komisija kaznila X sa 120 milijuna eura zbog plavih kvačica i skrivanja podataka
PRVA KAZNA OVAKVOG TIPA

Komisija kaznila X sa 120 milijuna eura zbog plavih kvačica i skrivanja podataka

Europska komisija kaznila je X (bivši Twitter) sa 120 milijuna eura jer ne poštuje pravila transparentnosti iz Akta o digitalnim uslugama. Sporne su plave kvačice, netransparentni oglasi i onemogućavanje pristupa podacima istraživačima, a X sada mora i platiti kaznu i u sljedećih par mjeseci pokazati kako će sve to promijeniti.