Obavijesti

Tech

Komentari 5

Googleovi novi telefoni zovu se Pixel i Pixel XL, a stiže i tablet

Googleovi novi telefoni zovu se Pixel i Pixel XL, a stiže i tablet
1

Google je odlučio Nexus ime zamijeniti Pixelom, a na tabletu koji bi trebali vidjeti do kraja godine rade s Huaweijem. Novi telefoni trebali bi se zvati Pixel i Pixel XL

Odličan Googleov Pixel C ove bi godine trebao dobiti nasljednika, na kojem će američka kompanija raditi zajednos Huaweijem. To je otkrio Evan Blass (@evleaks), koji je redovito precizno 'predviđao' detalje o novim uređajima. Blass je objavio kako bi sljedeći Googleov tablet trebao imati 7-inčni ekran, 4 GB RAM-a te bi ga trebali vidjeti do kraja godine. 

Kao dodatna potvrda glasinama, Huawei je nedavno zaštitio ime Huawei 7P. Ova vijest nastavlja se na glasine da će Google odustati od imena Nexus te svoje buduće telefone i tablete nazivati Pixel uređajima. 

Pixel telefoni trebali bi biti predstavljeni 4. listopada, a zvat će se Pixel i Pixel XL. Radi se o uređajima s ekranima dijagonala 5 i 5,5 inča. 

Pixel XL tako uz QHD ekran navodno dolazi sa Snapdragonom 820, 4GB RAM-a i 32 GB interne memorije te kamerama od 13 i 8 megapiksela i Androidom 7. Kapacitet baterije je 3450 mAh. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 5
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.