Obavijesti

Tech

Komentari 80

Grand Picasso: Tehnologijom i dizajnom ispred svog vremena

Grand Picasso: Tehnologijom i dizajnom ispred svog vremena
8

C4 Grand Picasso tehnologijama i funkcijama podsjeća na pametni telefon - sam parkira, drži razmak, ima vezu s internetom, interni hard disk i prikazuje vaše fotke

VIDEO

Već na prvi pogled jasno je kako C4 Picasso nije običan automobil. Futuristički i nadasve originalan dizajn potpuno ga izdvaja iz mase drugih automobila. Bez pretjerivanja C4 Picasso u unutrašnjosti izgleda drukčije od bilo čega što smo do sada vidjeli, ali i naprednije od najskupljih automobila na tržištu. Dva velika zaslona, mnoge funkcije pomoći u vožnji, napredna multimedija i najviša razina luksuza. To je automobil koji će se automatski parkirati, na daljinski vam otvoriti prtljažnik, projicirati vaše fotografije na ploči s instrumentima, prikazati vam okolinu vozila iz ptičje perspektive na HD zaslonu i pritom vam nježno masirati leđa dok sjedite u sjedalima presvučenima kožom. Testirani Grand C4 Picasso je opremljen bolje od mnogih limuzina najviše, premium klase. 

A vrhunski je i u pogledu prostranosti te udobnosti. Mjesta za pet putnika ima u izobilju, a u prtljažniku su, uz doplatu, dva dodatna sjedala. Osjećaju komfora pridonosi i količina staklenih površina, među kojima je veliki stakleni panoramski krov. Udoban ovjes dobro filtrira ekstremne neravnine poput ležećih policajaca, a duža putovanja su pravi užitak. Dodatan plus udobnosti je vrhunska zvučna izolacija. Pohvale idu i motoru jer dvolitreni BlueHDi izuzetno je miran i štedljiv i tih. Na testu smo kombinirano trošili 5,4 l/100 km, a u gradu okruglih šest litara. Treba priznati - odličan je to rezultat za ovako snažan i velik monovolumen. 

Sa 150 KS motor je potentan, što dokazuju ubrzanja i maksimalna brzina - 210 km/h i 9,7 sekundi do 100 km/h već su na razini sportskog uživanja. Cijena nije mala, no potpuno je opravdana zbog bogate opreme. C4 Picasso je izgledom ispred vremena, a i svime ostalim je na razini najboljih u klasi.

Citroën C4 Gran Picasso BlueHDi 150

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1490 kg
dimenzije: 460x183x164cm
obujam:  1997 ccm
snaga:  110 kW/150 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  9,7 s
najveća brzina: 210 km/h
potrošnja:  4,2 l /100 km

CIJENA: 244.556 kn (testni model) 195.216 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Renault Gran Scenic, Opel Zafira Tourer, VW Touran

Pravo bogatstvo dodatne opreme

Električno pokretana sjedala presvučena kožom s masažom, sustav automatskog parkiranja, panoramski stakleni krov... Pritom je mnogo detalja s popisa dodatne opreme, što je podignulo cijenu za gotovo 50.000 kuna. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 80

VIDEO

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'
ROBOT SVE ODRAĐUJE

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'

Prvi svjetski 'sustav za presađivanje glave' je predstavljen javnosti s nadom da će početi s radom u roku od osam godina

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove
CARINSKI RAT

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove

BMW je uvozio automobile, Jaguar Land Rover dijelove, a Volkswagen je proizvodio automobile s dijelovima kineske grupe Sichuan Jingweida Technology, koja je u SAD-u zabranjena zbog prisilnog rada Ujgura, stoji u izvješću odbora američkog Senata za financije.
Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem
CARINSKI RAT

Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem

Carine na uvoz kineskih vozila u Europu i SAD "velika su zamka za zemlje koje ih se odluče uvesti", a zapadne proizvođače automobila neće poštedjeti restrukturiranja