Obavijesti

Tech

Komentari 1

Isprobajte Facebookov Paper dok mu još nisu promijenili ime

Isprobajte Facebookov Paper dok mu još nisu promijenili ime
1

Aplikaciju Paper 2012. je objavila tvrtka FiftyThree koja je sada pokrenula i zaštitu imena. Facebookova aplikacija dostupna je samo u SAD-u i dobila je dobre kritike

Tvrtka koja ima aplikaciju istog imena zatražila je od Facebooka da Paperu promijeni ime. Prvi Paper objavila je prije dvije godine tvrtka FiftyThree te su osvojili nagradu za aplikaciju godine za iPad. Preko nje su ljudi mogli crtati skice, a skupili su i 100 milijuna korisnika. U međuvremenu je FiftyThree pokrenuo zaštitu svog imena, što bi trebalo staviti dodatni pritisak na Facebook, piše TechCrunch.  Iz Facebooka još nisu komentirali ovaj zahtjev, piše BBC.

Njihova aplikacija koja mijenja mobilni izgled Facebooka, dobila je uglavnom pozitivne kritike, a mnogi kažu i da je bolja od osnovne aplikacije. Trenutno je dostupna samo u američkom App Storeu. 

No i tome se može lako doskočiti. 

Na iPhoneu pokrenite App Store i kliknite na Featured tipku u lijevom kutu ekrana. Otvorit će vam se novi prozor i na dnu ćete vidjeti svoj Apple ID. Klikom na njega otvorit će vam se opcija 'view Apple ID'. Nakon upisivanja lozinke vidjet ćete nekoliko opcija svojeg računa, a među njima i za promjenu zemlje. Prebacite se na američku verziju. Sljedeće što će vas zatražiti je da pregledate sve postavke, ako želite prebacite se na račun bez kartice i spremite postavke. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.