Obavijesti

Tech

Komentari 0

Jasno je zašto je naše tržište poludjelo za novom Vitarom

Jasno je zašto je naše tržište poludjelo za novom Vitarom
2

Za iznos za koji će većina konkurenata ponuditi tek prosječno opremljen model podjednake snage Vitara donosi pogon na sve kotače i brojne premium detalje

Suzuki svakih nekoliko godina na tržište izbaci pravi hit. Nekad je to bio SX4 za koji se čekalo u redu, a danas je to Vitara o čijoj popularnosti dovoljno govori činjenica da se nalazi na drugom mjestu najprodavanijih automobila u studenom, odmah iza tržišnog lidera Golfa, a ispred Clia, Focusa, Astre, Corse, Passata...

Zašto je Vitara toliko popularna shvatili smo već u prvim minutama testa. Automobil dobro izgleda, ali još bolje se vozi. Mala masa, izravan upravljač, dobar ovjes, živahan i jednostavan motor, sve to se savršeno uklopilo u cjelinu koja može biti i zabavna, ali i opuštajuća kada to poželite. Motor stare škole, bez turba, svoj posao obavlja odlično. Uglađen je i elastičan, a na testu je trošio 6,4 l/100 km što je odlično za benzinca s pogonom na sve kotače.

Suzuki

A što se pogona tiče on je vrhunski, nudi odabir između nekoliko načina rada, a moguće je i blokirati središnji diferencijal za ozbiljnije terenske izazove. U prilog terenskim sposobnostima Vitare govori i vrlo velika udaljenost od podloge. Unutrašnjost je maštovito i elegantno uređena, a jedino što nam smeta je nešto veća količina tvrde i pomalo neugledne plastike. No sve to se zaboravlja kada razmislimo koliko dobar odnos uloženog i dobivenog nudi Vitara. Za iznos za koji će većina konkurenata ponuditi tek prosječno opremljen model podjednake snage Vitara donosi pogon na sve kotače i brojne premium detalje poput tempomata s automatskim održavanjem razmaka, kamere za vožnju unatrag, grijanih sjedala... Bez sumnje, ovo je trenutno best buy u klasi, a to su očito prepoznali i kupci.

Tehnički podaci

  • masa: 1160 kg
  • dimenzije: 418x178x161 cm
  • obujam: 1586 ccm
  • snaga: 88 kW/120 KS
  • ubrzanje (0-100km/h): 12,0 s
  • najveća brzina: 180 km/h
  • potrošnja: 5,6 l /100 km
  • cijena: 144.536 kn (testni model) 144.536 kn (bez doplata)

Suzuki Vitara 1.6 4WD premium u opremi ima alunaplatke 17”, grijana sjedala, automatski klima uređaj, kameru za vožnju unatrag, radarski tempomat

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Europa stisnula kočnicu: motori s unutarnjim izgaranjem ipak ostaju i nakon 2035. godine
AUTO VIJESTI ZA BUDUĆNOST

Europa stisnula kočnicu: motori s unutarnjim izgaranjem ipak ostaju i nakon 2035. godine

Europska unija više više ne cilja na potpunu zabranu motora s unutarnjim izgaranjem nakon 2035. godine. Umjesto toga otvara vrata nastavku prodaje benzinaca i dizelaša, ali na e-goriva i druga “čista” goriva, što je veliki zaokret u odnosu na prvotni plan.
Isplati li se čekati Galaxy S26? Ovo su stvari koje će donijeti
PET NOVITETA

Isplati li se čekati Galaxy S26? Ovo su stvari koje će donijeti

Jedna od najvećih zamjerki Samsungovim top modelima godinama je bilo sporije punjenje u odnosu na konkurenciju. Čini se da S26 Ultra to konačno ispravlja.