Obavijesti

Tech

Komentari 0

Jean-Jacques Vandenheede: 'Sam si tvorac svoje sudbine'

Jean-Jacques Vandenheede: 'Sam si tvorac svoje sudbine'
1

Belgijski futurolog i specijalist za trendove u maloprodaji s više od 40 godina bogatog iskustva provedenog u globalnoj kompaniji Nielsen na Digital Takeoveru 2020. dat će uvid u poslovne strategije u neuobičajenim situacijama kao što je to pandemija COVID-a 19.

VIDEO

Jean-Jacques Vandenheede, međunarodno je priznati stručnjak i dugogodišnji proučavatelj FMCG industrije i trendova u europskoj maloprodaji - održat će predavanje na najvećem inovacijskom i transformacijskom digitalnom summit u regiji Digital Takeover a za sve naše čitatelje smo osigurali besplatne ulaznice koje možete preuzeti na Entrio stranici

Kao viši analitičar maloprodajne industrije za Nielsen Europe koristio se sveobuhvatnim resursima kompanije na globalnoj razini, s posebnim naglaskom na Europu, kako bi utvrdio promjene koje utječu na industriju maloprodaje prehrambenih proizvoda. Također se bavi razmatranjem kako će se tržišta u budućnosti razvijati, a posebnu pažnju posvećuje novim pojavama u formatima i kanalima. U svojim je istraživanjima upravo Europu apostrofirao kao tromo tržište u smislu brzine promjena i prilagodbe navikama kupaca u maloprodajnoj industriji koje se naočigled mijenjaju te ga često uspoređivao s Azijskim kao primjerom otvorenosti prema novim trendovima i budućnosti.

Poklanjamo vam Digital Takeover!
Poklanjamo vam Digital Takeover!

Kako prevladati poslovne izazove u doba pandemije

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Znanje koje danas Jean-Jacques ima o globalnom retail tržištu donijelo mu je međunarodni ugled zbog čega je tražen predavač na brojnim konferencijama diljem svijeta - CIES, PLMA, Eurocommerce, Forum potrošačkih dobara, ECR Europe. U fokusu njegova djelovanja je proučavanje i analiziranje svijeta maloprodaje, a na nadolazećem Digital Takeoveru 2020 govorit će o razvijanju retaila u budućnosti, s naglaskom na pojavu novih formata i kanala. Dat će uvid u moguće strategije izvan trenutačne i uobičajene situacije kao što je trenutno svjetska pandemija COVID-a 19 koja predstavlja najveći izazov u poslovnom svijetu u posljednjih sto godina.

Vandenheede se u karijeri bavio istraživanjem vlastitih trgovačkih robnih marki i diskonterskog kanala iz perspektive reakcije i očekivanja kupaca te analizom formata trgovine i pokretača njezine promjene. Njegova predavanja su iznimno edukativna za sve koji žele uspjeti u maloprodajnoj industriji kao jednom od važnih segmenata globalne ekonomije.

Kupac je u središtu uspjeha maloprodajnog lanca

Posjetitelji Digital Takeovera u njegovom će predavanju naći inspiraciju za svoj uspjeh jer nakon 41 godine provedene u tvrtki Nielsen, Jean-Jacques Vandenheede i dalje strastveno i znatiželjno istražuje nove aspekte i perspektive u vezi s nevjerojatno prilagodljivim potrošačima, a njegovo deviza za uspjeh u maloprodajnom biznisu je fokusiranje na kupca kojeg treba staviti u središte i razumjeti tržište na kojem tvrtka posluje. Jean-Jacques Vandenheedea stekao je bogato iskustvo u Nielsen kompaniji, dobitnik je nagrade FEDIS koju su mu dodijelili belgijski trgovci, a uvide i zaključke stečene u karijeri danas upotrebljava za poticanje rasprava o strategijama u maloprodajnoj industriji.a Izazovnim perspektivama želi postići da timovi gledaju izvan trenutačne i uobičajene situacije.Jean-Jacques Vandenheedea uspješnost maloprodajnog biznisa vidi prvenstveno u vlastitom angažmanu, a jedna od njegovih slavnih mantri je „Sam si tvorac svoje sudbine''. Njegovo globalno istraživanju u kontekstu digitalne maloprodaje pod nazivom Agenda 20-25., projekt je kojim se stvaraju nove mogućnosti i za proizvođače i za trgovce, a kako izgledaju nove prilike ostvarivanja uspjeha maloprodaje u budućnosti te kojim ga strateškim idejama unaprijediti čute ćete u njegovom inspirativnom predavanju na Digital Takeoveru.

Simanian: Investitori – Kako ih privući da investiraju u Vas
Simanian: Investitori – Kako ih privući da investiraju u Vas

Digital Takeover daje uvid u budućnost

Više od 65 vrhunskih svjetskih i domaćih predavača sudjelovat će od 7. do 11. rujna na najvećem regionalnom inovacijskom i transformacijskom digitalnom summitu Digital Takeover 2020. U pet dana summita donosimo vam preko 24 sata programa u kojem sudjeluju stručnjaci i inovatori iz svijeta biznisa, marketinga, inovacija, blockchain tehnologije, fintecha, retaila, medicine, medija i drugih industrija.

Svi koji preuzmu ulaznicu moći će svaki dan uživati u live streamu, a dodatno je Digital Takeover 2020 upotpunjen i bogatom videotekom gdje se na zahtjev može pogledati dopunski sadržaj programa summita.

Preuzmite svoju besplatnu ulaznicu – digitaltakeover.hr

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu