Obavijesti

Tech

Komentari 0

Kako novim online formatima do nove generacije korisnika?

Kako novim online formatima do nove generacije korisnika?
1

Sve o inovativnim online modelima oglašavnja, usponu online videa i razlozima uzleta nove generacije news portala doznajte na trećem Digital Takeoveru

Digital Takeover ponovo okuplja relevantne stručnjake domaće digitalne scene koji će u jedinstvenom ambijentu novootvorene kavane Johann Franck, 28. svibnja prezentirati trenutnu sliku stanja domaćih online trendova. Treći meet-up event započinje u 16 sati, a otvaraju ga predstavnici Imagine TV-a koji će otkriti zašto online video oglasi doživljavaju globalnu ekspanziju. Kao predvodnici trenda u online video oglasima, osim svojih iskustva u radu na platformama Styria grupe, težište njihovog predavanja biti će na trendu koji polako dolazi i u Hrvatsku, a radi se o dominaciji oglašavanja u video obliku na webu u odnosu na televizijsko reklamiranje. 

Na temu "Express.hr — portal nove generacije čitatelja", urednica portala Merita Arslani održat će predavanje na kojemu će upoznati prisutne s novom generacijom čitatelja. Otkrit će zašto je nespecifičan sadržaj koji odskače od klasične internetske forme pronašao put do publike. Analitički, integrirani i uzbudljivi tekstovi, koji ne robuju kratkoj internetskoj formi imaju svoju publiku što odskače od uvriježenog mišljenja da internetska publika traži samo kratku i brzu informaciju bez kritičkog stava i potrebe za detaljima.

Zaključno predavanje održat će Saša Marković, media direktor agencije Starcom MediaVest Hrvatska koja je proglašena najboljom medijskom mrežom na CannesLions festivalu prošle godine. U izlaganju će predstaviti odlične rezultate koji se mogu ostvariti inovacijama unutar klasičnih formata online oglašavanja. Na konkretnom primjeru aktualne kampanje prezentirat će nove i inovativne digitalne ali kreativne online modele oglašavanja te otkriti zašto vjeruje da su iskustva korisnika u online oglašavanju važna. 

Prva dva meet-up eventa Digital Takeover prisutni stručnjaci iskoristili su za međusobno umrežavanje ali i konstruktivnu polemiku.  Kao i do sada, predavači će i ovoga puta biti na raspolaganju tijekom cijeloga druženja koje se za okupljene organizira po završetku formalnog dijela eventa. Ukusne slatke i slane zalogaje specijalno za treći meet-up event Digital Takeover ovoga puta pripremit će chef bistroa Johann Franck, Mate Janković stoga nemojte propustiti svibanjsko izdanje Digital Takeovera. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije
Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu