Obavijesti

Tech

Komentari 24

"Kako sam naučio mijenjati gume za samo 10 sekundi"

"Kako sam naučio mijenjati gume za samo 10 sekundi"
11

Bivši Alonsov i Hamitonov mehaničar snima emisije u kojima otkriva kako ekspresno i povoljno bilo koji automobil pretvoriti u jurilicu. Emisije se emitiraju subotom na Discovery Channelu

VIDEO

Životni san mi je, još od kada sam bio dječak, bio da postanem mehaničar u nekom od timova Formule 1. Nakon završene srednje škole odlučio sam da mi ništa na tom putu neće stati na put. Slao sam molbe svim timovima i nudio se da, ako treba radim, bez novaca. Još čuvam nekoliko centimetara debel snop odbijenica, počinje svoju priču Marc Elvis Priestley, zvijezda novog serijala na Discovery Channelu i kasnije član McLarenovog tima.

International Networks

On će voditi i sudjelovati u "Divljoj vožnji" čija će se prva epizoda premijerno prikazati ove subote u 21 sat. Riječ je o avanturističkom serijalu u kojem Elvis upoznaje razne subkulture obožavatelja automobila diljem svijeta. No, on nije samo voditelj i promatrač već postaje i aktivan sudionik koji svojim mehaničarskim znanjima pomaže ekipama da unaprijede ili ubrzaju performanse svojih limenih ljubimaca. 

- Ideja emisija je da znanje koje sam stekao radeći u Formuli 1 primijenim pomažući amaterskim oktanskim natjecateljima. Snimajući emisije prošli smo atraktivne lokacije na svijetu, od Meksika do Tajlanda. Prva emisija snimana je u Južnoj Africi gdje sam pomagao ekipi koja se bavi spinningom. U tjedan dana trebao sam pomoći natjecateljima da poboljšaju svoja vozila i pobijede na natjecanju u najatraktivnijoj vrtnji - otkriva Elvis.

International Networks

Njegova osobna karijera godinama je bila vezana uz McLaren za čiji je tim radio i 2008. kada je pobjednik bio Lewis Hamilton.

- Za mene je Hamilton apsolutno najbrži vozač Formule 1 na svijetu, bez obzira na određene skepse koji neki oko toga imaju. On je čovjek koji je u natjecanju svakim atomom svog bića, koji osobno vodi brigu o svakom detalju na svom bolidu i koji za razliku od nekih vozača, primjerice, izrazito talentiranog i brz, ali osebujnog Hakkinena, o vožnji razmišlja svaku sekundu u danu. Dobar je i Alonso iako trenutno nema sreće s bolidom - otkriva Elvis koji je zbog Formule odustao od fakulteta i svoju karijeru započeo je kao mehaničar u amaterskom trkaćem timu. Pet godina odbijanja trajao je njegov put do McLarena. 

- Bio sam izvan sebe od sreće kada su me pozvali na razgovor. Očito ih je impresionirala moja upornost - smješka se Priestley. U deset godina rada s najboljim bolidima na svijetu najstresnije je promijeniti gume u 10 sekundi. 

International Networks

- To je posao koji mehaničari izvan sezone treniraju svaki dan. Analizira se svaki detalj, snimamo se i potom proučavamo svaki detalj kako bi i taj proces bio što bolji i brži - priča.

Iskustvo koje je stekao u Formuli pomoglo mu je i u snimanju "Divlje vožnje" iako nije bio navikao na tako male budžete. 

- U Švedskoj smo snimali emisiju s ekipom koja se utrkuje, ali na način da protivnika pokušavaju onesposobiti guranjem s trase. Naravno, tu dolazi do niza sudara pa motori moraju biti vrhunski. Kako nemaju baš puno novaca, tu je puno improvizacije, ali i genijalnih ideja. Oduševio me čovjek koji motor za jurilicu može napraviti od stvari koje ima u vlastitoj garaži - impresioniran je voditelj nove emisije koja subotom ide na Discovery Channelu i koja će zasigurno oduševiti sve ljubitelje brzih auta i oktana.

Snimanje pojedine emisije koja je svojevrsna kombinacija putopisa i vozačkih, odnosno mehaničarskih trikova, trajalo je maksimalno devet dana koliko je i Priestleyu trebalo da detektira probleme i pokuša svojim znanjem unaprijediti vozila. Iako je radio na najboljim bolidima na svijetu u slobodno vrijeme ljubitelj je starijih i klasičnijih modela automobila bez previše elektronike. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 24
VIDEO

VIDEO Svakih 28 sekundi izrade Honor mobitel i nikad ne staju. Zavirili smo u pogon budućnosti
STOTINE MILIJUNA ZA RAZVOJ

VIDEO Svakih 28 sekundi izrade Honor mobitel i nikad ne staju. Zavirili smo u pogon budućnosti

Honor je uložio 200 milijuna dolara u razvojni centar u Shenzhenu, a mi smo bili prvi mediji koji su ga posjetili. Ovdje rade na telefonima koji stižu za dvije ili tri godine, a posjetili smo i tvornicu u kojoj su sami razvili robote za izradu uređaja

Kinezi će odgovoriti na američki zakon o TikToku: 'Ako SAD bude tvrdoglavo ustrajao na odluci...'
SMETA IM I ZAKON O TAJVANU

Kinezi će odgovoriti na američki zakon o TikToku: 'Ako SAD bude tvrdoglavo ustrajao na odluci...'

Biden je potpisao i odvojeni prijedlog zakona povezan s tim paketom koji zabranjuje TikTok u SAD-u ako ga njegov kineski vlasnik ByteDance ne proda u roku od godinu dana...
Elon Musk u posjetu Kini zbog pregovora o uvođenju softvera za autonomnu vožnju
NENAJAVLJENI POSJET

Elon Musk u posjetu Kini zbog pregovora o uvođenju softvera za autonomnu vožnju

Direktor Tesle Elon Musk u nedjelju je doputovao u nenajavljeni posjet Pekingu gdje bi se trebao sastati s visokim dužnosnicima i s njima razgovarati o uvođenju softvera za autonomnu vožnju (FSD) i o dozvoli za prijenos podataka u inozemstvo