Isprobali smo jedan od najatraktivnijih, najpopularnijih i najboljih automobila u klasih kompaktnih SUV-a.
Kia Sportage zavede izgledom pa pruža više od očekivanog
Mnogi automobili privlače izgledom, no osim toga ne nude ništa posebno. Kia Sportage je izuzetno atraktivna, no osim toga nudi praktične vrijednosti, vrhunsku vožnju te odličnu vrijednost uloženo/dobiveno.
Prošli Sportage bio je pravi prodajni hit na našem tržištu, a njegovim stopama nastavlja i novi model. Iako nešto skuplji, novi Sportage još spada među najpovoljnije SUV-ove u klasi te se također vrlo dobro prodaje. Iza atraktivnog izgleda krije se luksuzni poslovno-obiteljski automobil s mnogo mjesta i štedljivim dizelskim motorom. Riječ je o provjerenom 1,7-litrenom dizelašu koji je sasvim dovoljan za Sportage ako vozač nema pretjeranih sportskih ambicija. Ubrzanja su i bolja nego što smo očekivali, jedino u pogledu maksimalne brzine Sportage ne daje ono što obećava svojim sportskim izgledom. No održavati putnu brzinu na autocesti nije nikakav problem.
Testirani Sportage oduševljava potrošnjom. U gradu smo trošili 6,2 l/100 km, a na otvorenoj cesti manje od 5,5 l/100 km, što je vrhunski rezultat za automobil težak gotovo 1,6 tona. Unutrašnjost oduševljava ponudom prostora, kako na stražnjoj klupi tako i u prtljažniku koji može primiti 503 litre ili 1492 litre s preklopljenim sjedalima. Oduševljava i dizajn, kojem se ne može ništa zamjeriti. Sve je oku ugodno, a istovremeno ergonomično i praktično. Kvaliteta materijala je na najvišoj razini, u tom pogledu se Sportage izdiže u sam vrh klase.
Vozne osobine su vrlo dobra mješavina udobnosti i dinamičkih svojstava. Ako želite, možete se voziti agresivno kroz zavoje i Sportage će sve obaviti fluidno bez previše naginjanja. Poželite li pak nježniju komfornu vožnju, Sportage će se vrlo dobro prilagoditi svakoj podlozi, pa i onoj vrlo lošoj. Za žestoke terenske izlete ovaj automobil nije namijenjen jer nema pogon na sve kotače, a veća udaljenost od podloge bit će od koristi pri povremenim silascima s asfalta, ali i parkiranju na visoke rubnike. Cijena od 243.315 kuna s obzirom na vrhunsku opremu nije pretjerana, no nije niti posebno niska. Sportage je i dalje povoljan u odnosu na većinu konkurencije, no nije više “korejski” jeftin.
dimenzije: 448x186x164 cm
obujam: 1685 ccm
snaga: 85 kW/115 KS
ubrzanje (0-100km/h): 11,5 s
najveća brzina: 176 km/h
potrošnja: 4,6 l /100 km
cijena: 243.315 kn (testni model) 239.990 kn (bez doplata)