Obavijesti

Tech

Komentari 51

Korejska senzacija: Kia Niro napokon stigla i u Hrvatsku

Korejska senzacija: Kia Niro napokon stigla i u Hrvatsku
6

Novi Niro smo na svjetskoj prezentaciji vozili još prošlog ljeta, a na naše tržište dolazi sa zakašnjenjem jer Kia jednostavno nije mogla pokriti veliku potražnju na glavnim tržištima

VIDEO

Toyota je dvadesetak godina kroz četiri generacije  razvijala svoj Prius da bi ga učinila najboljim hibridom na svijetu, a Kia je praktično iz prve lansirala automobil koji nije ništa lošiji. 

To, ali i činjenica da su trendovski hibridnu tehnologiju spojili s jednako trendovskim SUV-crossover oblikom tehnologije tjera nas da im skinemo kapu. Nakon dugo čekanja Niro je konačno stigao i u naše prodajne salone. Hibridni pogon koji ima benzinski 1,6-litreni motor od 105 KS i električni od 44 KS kombinirano razvija 141 KS, no snaga se, za razliku od većine drugih klasičnih hibrida, ne prenosi putem napornih CVT mjenjača, nego najmodernijeg automatika s dvostrukom spojkom i šest brzina. Zbog toga je Niro tiši i ugodniji prilikom agresivnije vožnje ili naglog ubrzanja, poput manevra pretjecanja, a i performanse su bolje.

Baterija hibridnog sustava puni se prilikom kočenja ili pomoću benzinskog motora, a elektromotor je sposoban pokretati vozilo i pri brzinama do 120 km/h, što je osjetno više nego kod klasičnih Toyotinih hibrida. Ipak, za razliku od Priusa i društva iz Toyote, Niro nema i prekidač za čistu električnu vožnju, nego se najbolje snalazi kad električni i benzinski motor surađuju po potrebi. Pritom u realnim uvjetima uz blažu vožnju troši oko 4,5 do 5 litara na 100 km u gradu.

Niro oduševljava i sustavima za pomoć u vožnji, a zahvaljujući automatskom održavanju voznog traka, kočenju i ubrzavanju, na autocesti može voziti i samostalno. Osim toga, za razliku od većine hibrida na tržištu smije vući prikolicu. Osnovni model LX Fun je vrlo dobro opremljen i donosi stražnje parkirne senzore, dvozonsku automatsku klimu i 16” alunaplatke te stoji  200.490 kuna, što je gotovo identično cijeni osnovnog Priusa. Top model s aktivnim tempomatom, 8” touchscreenom, bežičnim punjačem za mobitele, JBL audio sustavom i 18” naplatcima stoji 242.490 kuna što je definitivno best buy prilika među hibridima. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 51

VIDEO

PS5 Pro dobio moćniju grafiku i višu cijenu. Sony: 'Ovo je naša najmoćnija konzola u povijesti'
DOLAZI U STUDENOM

PS5 Pro dobio moćniju grafiku i višu cijenu. Sony: 'Ovo je naša najmoćnija konzola u povijesti'

PS5 Pro izgleda slično kao i nedavno predstavljena slim verzija, ali ima tri crte na bočnim stranama i nema optički pogon koji se može kupiti zasebno. Glavne značajke su moćnija grafika, AI upscaling i ray tracing

Vozili smo Volkswagen ID.7 GTX: Vrlo mnogo snage i velik doseg
PREMIJERA

Vozili smo Volkswagen ID.7 GTX: Vrlo mnogo snage i velik doseg

Volkswagen ID.7 već se neko vrijeme nalazi i na našem tržištu, a od onda se ponuda obogaćuje novim verzijama. Dvije od njih dobili smo priliku isprobati na svjetskoj premijeri u Stockholmu
Nizozemski ASML treba dozvolu i da servisiraju 'starije' strojeve u Kini, ključne u izradi telefona
RAT ČIPOVA

Nizozemski ASML treba dozvolu i da servisiraju 'starije' strojeve u Kini, ključne u izradi telefona

Izmijenjeni nizozemski propisi obuhvaćaju tako i starije ASML-ove strojeve 1970i i 1980i DUV, koji su se našli u fokusu pozornosti nakon uspjeha kineskih tvrtki poput SMIC-a u proizvodnji naprednih čipova.