Hyundai i30 donosi novi izgled, opremljeniji interijer, moderne motore i visoku pasvinu sigurnost, a sa 100.000 kuna za trećinu je jeftiniji od europske konkurencije
Korejski 'Golf' Hyundai i30 za trećinu je povoljniji od pravog
Novi Hyundai tek je sišao s labudice u Beogradu, a već smo uzeli ključeve i sjeli da prvi isprobamo novu korejsku perjanicu, model i30. Radi se o novom igraču u “Golf klasi”, modelu koji ima jake adute - cijenu i izgled. Dogodine na tržište stiže novi vođa, sedmo izdanje VW-ova kompakta, a za prikladno društvo s istoka ovo je bila idealna prilika izbaciti novitet. Promijenili su baš sve.
Izgled je potpuni novi, mnogo atraktivniji - stražnji dio čak podsjeća na Alfu Giuliettu. Motora ima za razne ukuse (1.4 benzinac od 100 i 130 KS, dizelaš 1.6 s 90 KS...), interijer je moderan, a oprema je šarolika - od LED svjetala, zračnih jastuka za koljena, ukrasne prednje maske, pomoći pri kretanju na uzbrdici, tri osjetljivosti volana... Ukratko, po europskim trendovima. Uostalom, model se i proizvodi u Europi, točnije u Češkoj.
Iako su ceste susjeda u katastrofalnom stanju, osjećaj vožnje je u i30 vrlo dobar, motor nije glasan, a i sjedi se nešto niže što dodatno daje sportski osjećaj. Veseli i cijena koja će kretati od 100 tisuća kuna za 1.4 benzinac sa 100 KS.