Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
75 komentara

Mali električni BMW i3 bio je kao izvanzemaljac u Zagrebu

Tijekom jednodnevnog druženja naš i3 privukao je više pogleda nego prosječni automobil tijekom godinu dana, djelomično i zbog toga što vozi potpuno nečujno

Marko Prpić/PIXSELL
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
75 komentara

Prilika za vožnju novog električnog automobila koji se uopće ne prodaje u Hrvatskoj nešto je što se ne propušta, pa makar se radilo o samo nekoliko sati. BMW i3 provozali smo zagrebačkim ulicama i privukli više pažnje nego sa svim testnim automobilima ove godine. Mali simpatični gradski auto iznutra je još ekstravagantniji nego izvana. Dva zaslona, brojne neuobičajene tipke i funkcije, mjenjač, odnosno selektor za vožnju unaprijed ili unatrag nalazi se na ručici iza upravljača... Sve to zahtijeva navikavanje, no ono najvažnije, vožnja je kao i u svakom drugom autu s automatskim mjenjačem.

0-100 km/h za 7,2 sekunde

S jednom bitnom razlikom, motor i na punom gasu radi gotovo nečujno, a ubrzanja su strelovita jer već na prvi pritisak gasa BMW i3 razvija maksimalni okretni moment. Mali auto sa, za električni auto, sasvim prihvatljivih 1195 kg i velikih 170 KS, logično je - pravi sprinter. Ubrzanja su na razini sportskih automobila - 100 km/h postiže za 7,2 sekunde, na 60 km/h je za već 3,7 sekundi. Jedino ne impresionira u pogledu maksimalne brzine. Ona je zbog potrošnje energije ograničena na 150 km/h. U pogledu dometa s jednim punjenjem baterije i3 je malo razočaranje. Deklariranih 190 km se kao kod svakog električnog auta uz korištenje klime i težu nogu na gasu pretvori u 100 i manje. A to je, ruku na srce, dovoljno samo za grad. Punjenje se bez pomoći jake struje, dakle na tipičnoj kućnoj utičnici, odulji i do osam sati. Sve te boljke nestaju kad se odabere skuplji model s Range Extender sustavom, odnosno malim motorom od 647 cm3 koji doseg podiže na 300 kilometara.

Ne prodaje se u Hrvatskoj, a stoji 34.950 €

U Njemačkoj i3 na struju stoji 34.950 eura, a model s dodatnim benzinskim motorom 39.450 eura. Uz malo dodatne opreme kakva je bila ugrađena u testirani model cijena se vrlo brzo približi i 50.000 eura.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message