Novi crossover četvrti je Mercedesov kompaktni i SUV model. GLA donosi novi 4MATIC pogon na sve kotače. Konceptni model imao je ugrađene i projektore
Mercedes GLA bez projektora u napad na Audi Q3 i BMW X1
Kraći je od 4,5 metara, a upravo kompaktne dimenzije trebale bi mu osigurati okretnost u gradskoj vožnji, živost na otvorenoj cesti i prohodnost u terenskoj vožnji. To je već četvrti SUV model u ponudi tvrtke što Mercedes čini europskom kompanijom s najvećom ponudom soft terenaca, a GLA je istovremeno četvrti Mercedesov kompaktni model. Interijer je poslovično vrlo luksuzno uređen, a usprkos umjerenim dimenzijama GLA ima prtljažnik od 421 litru. Ovaj model donosi i novu generaciju 4MATIC pogona na sve kotače koji sada ima promjenjivu razdiobu okretnog momenta između osovina, a i manju masu. Za početak prodaje predviđena su četiri motora, dva benzinska i dva dizelska snage od 156 do 211 KS.
Oba benzinska motora imaju start/stop, turbo punjač i izravno ubrizgavanje goriva. Osnovni GLA 200 iz 1,6 litara izvlači 156 KS, a snažniji dvolitraš, koji s mjesta do 100 km/h stiže za 6,5 sekundi i juri 235 km/h, razvija 211 KS. Dizelaši obujma 2143 ccm razvijaju 136 i 170 KS. Snažnije dizelska i benzinska verzija bit će dostupne samo s prednjim ili s pogonom na sve kotače, a ponudi je i 7G-DCT automatski mjenjač s dvostrukom spojkom koji u verziji s 4MATIC-om ima posebni off-road režim rada prilagođen vožnji po lošim podlogama. Mercedes GLA javnosti će biti otkriven na predstojećem salonu automobila u Frankfurtu, a cijene će biti konkurentne suparnicima.
Mercedes ugradio projektore u terenac i od auta napravio kino