Obavijesti

Tech

Komentari 25

Mercedes ML samouvjereno prolazi kroz bilo koji zadatak

Mercedes ML samouvjereno prolazi kroz bilo koji zadatak
20

Sportska agresivnost s robusnošću terenca u izgledu nije bez pokrića - ovakav ML spreman je pokazati zube, ni jednom ne ugrožavajući spokoj u komfornom interijeru

VIDEO

Mercedes je prvi ML predstavio još prije 15 godina i onda je to u osnovi bio pravi terenac sa šasijom i reduktorom. S vremenom je veliki terenac prerastao u moderni, luksuzni SUV ostavivši ekstremne terenske zadatke kultnoj G-klasi ili malenom GLK. U trećoj generaciji ML ne samo da nudi još više komfora, nego i sportskog duha. Narastao je za više od 20 centimetara u odnosu na prethodnika, a konzervativni dizajn zamijenjen je osjetno agresivnijim i dinamičnijim izgledom. Naročito kada nosi AMG style paket poput testnog modela sa “škrgama” na poklopcu motora, kromiranim spojlerima ili 19-inčnim AMG-ovim kotačima. No nije sve ostalo na izgledu - novi ML osjetno agresivnije napada i zavoje, čak i bolje u verziji s klasičnim (umjesto zračnog) ovjesom kakvu smo testirali. Jedino bi voljeli da je, iako izrazito progresivan, servoupravljač izravniji i s više osjećaja. No zato na pogonski sustav nema baš nikakve primjedbe. Snažni 3.0-litreni V6 BlueTEC ničime ne odaje da se hrani naftom - toliko je tih i uglađen da ćete i izvana i iznutra teško prepoznati da vozite dizelaša. Ne samo da ne postoji dizelsko šteketanje, nego se javlja privlačnim sportskim zvukom tipičnim za velike motore V6 konfiguracije. Prestiž pritom nadopunjuje i sportskim performansama. 

Moćan motor u kombinaciji s odličnim automatskim mjenjačem sa sedam stupnjeva samouvjereno se nosi s više od dvije tone teškim ML-om. Zajedno s 4MATIC stalnim pogonom na sve četiri kotača, takav pogonski sklop ML-a funkcionira uglađeno i bezgrešno u svim prilikama. Jer, iako u svakom trenutku nudi izuzetno visok komfore vožnje, a zvučna izolacija i udobnost su impresivni, Mercedesov ML i danas će s lakoćom “prošetati” kroz ozbiljno blato, kamenje ili gudure.

Kvalitetno izrađena i vrlo komforna unutrašnjost

Da je ML pravi Mercedes očito je čim sjednete za upravljač. Ne samo zbog karakteristične lijeve ručice pored upravljača na kojoj su i brisači i žmigavci i duga svjetla, već i zbog prepoznatljivog dizajna. Sportski duh izvana nastavlja se zahvaljujući sportskim paketom opreme koji nadopunjuje ionako izdašni popis opreme. Taj popis u osnovi je zaslužan što se cijena testnog modela popela na gotovo 730.000 kuna no zato se nitko od putnika na komfor ili sigurnost (ovaj ML ima devet zračnih jastuka, a prepoznaje i umor vozača) neće žaliti, a u cijenu je uključeno i besplatno 5-godišnje održavanje. Jedino bi voljeli da, inače grijana, prednja sjedala imaju dužu sjedeću površinu i da nisu toliko nagnuta prema naprijed. Na središnjoj konzoli veliki je LCD u boji s navigacijskim sustavom.

Straga udoban kao i sprijeda

Stražnja sjedala presvučena su kombinacijom kože (na bočnim stranicama) i tkanine (u sredini) baš kao i prednja, što ih čini vrlo ugodnim. Prostora straga ima mnogo čak i kada naprijed sjede nadprosječno visoki, jer prednja sjedala na poleđini imaju udubljenja za koljena. U sredini stražnje klupe je široki oslonac za ruke, a naslon se može preklopiti radi prijevoza većeg tereta. Tada prtljažnik prima čak 2010 litara prtljage, dok u osnovnoj konfiguraciji zaprima više nego izdašnih 690 litara. Nosivost ovog snažnog terenca je 775 kilograma, a uz to može za sobom vuči jednako tešku prikolicu bez samostalnih kočnica.

Mercedes ML 350 4MATIC

masa: 2175 kg
dimenzije: 481x193x179cm
obujam:  2987 ccm
snaga:  190 kW/258 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  7,4 s
najveća brzina: 224 km/h
potrošnja:  7,4 l /100 km
cijena: 729.000 kn (testni model)   580.500 kn (bez doplata)

konkurencija: Range Rover, BMW X5, Audi Q7, Toyota LandCruiser

PLUS: moderan izgled, dobre terenske sposobnosti, visok komfor vožnje, tih motor, performanse, udobnost, kvalitetan interijer, opremljenost
MINUS: prema naprijed nagnut položaj sjedenja, kratka sjedala, neizravan upravljač, premali vanjski retrovizori, visoka cijena, skupa dodatna oprema

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 25
VIDEO

VIDEO Svakih 28 sekundi izrade Honor mobitel i nikad ne staju. Zavirili smo u pogon budućnosti
STOTINE MILIJUNA ZA RAZVOJ

VIDEO Svakih 28 sekundi izrade Honor mobitel i nikad ne staju. Zavirili smo u pogon budućnosti

Honor je uložio 200 milijuna dolara u razvojni centar u Shenzhenu, a mi smo bili prvi mediji koji su ga posjetili. Ovdje rade na telefonima koji stižu za dvije ili tri godine, a posjetili smo i tvornicu u kojoj su sami razvili robote za izradu uređaja

Elon Musk u posjetu Kini zbog pregovora o uvođenju softvera za autonomnu vožnju
NENAJAVLJENI POSJET

Elon Musk u posjetu Kini zbog pregovora o uvođenju softvera za autonomnu vožnju

Direktor Tesle Elon Musk u nedjelju je doputovao u nenajavljeni posjet Pekingu gdje bi se trebao sastati s visokim dužnosnicima i s njima razgovarati o uvođenju softvera za autonomnu vožnju (FSD) i o dozvoli za prijenos podataka u inozemstvo
Od ovisnika do zvijezde: Evo tko je Grše, slušaju ga brojni Hrvati
GRGO ŠIPEK

Od ovisnika do zvijezde: Evo tko je Grše, slušaju ga brojni Hrvati

Glazba je triljskom reperu, kako je znao reći, spasila život. Krajem srednje škole s prijateljem je osnovao grupu III. Čin