Točno 60 godina od 300 SL Gullwing, stiže novi roadster. Najaerodinamičniji je i najtiši u klasi, najsigurniji u sudaru, motori su 30% štedljiviji, a auto je 140 kg lakši
Mercedes SL za novo doba je sigurniji, štedljiviji i puno lakši
Mercedesov veliki roadster SL oduvijek je bio pojam luskuza, prestiža, komfora, ali i snage. Novi SL podiže ljestvicu u svim područjima pa tako SL 500 primjerice, sada razvija 435 KS iako ima manji obujam, dok prosječno troši samo 6,8 l/100 km.
Krov, koji se automatski spušta za 20 sekundi, može biti stakleni i sam se zatamnjivati, a ako ste zauzeti nošenjem stvari prtljažnik na novom SL-u možete otvoriti mahanjem noge ispod podnice automobila. Potpuno novi je i audiosustav koji ima subwoofere u prednjem dijelu automobila, a brisači na sebi imaju 160 mlaznica za efikasno pranje vjetrobrana bez špricanja.
U vožnji se itekako osjeća veća snaga, koja uz manju masu SL čini vrlo brzim, no ipak mu daleko više pristaje vožnja autocestom ili lagano krstarenje uz more.
1954. W 198 II ROADSTER
Originalni 300 SL Roadster nastao je na kultnom Gullwingu iz 1952.
1963. W 113 PAGODE
Pagode je bila veliki skok unaprijed i model koji je postavio SL-standarde
1971. R107
Treća generacija SL-a bila je ispočetka namijenjena samo Amerikancima
1982. R129
Moderni SL kakav većina najbolje poznaje - napravljeno ih je 237.287