Obavijesti

Tech

Komentari 11

Hotmail ima novi izgled i ime, Outlook voli društvene mreže

Hotmail ima novi izgled i ime, Outlook voli društvene mreže
6

Veliki redizajn Hotmaila donosi svježi i novi Outlook.com, koji se povezuje s nizom društvenih mreža. U prvih šest sati Outlook je dobio milijun novih pretplatnika

Microsoft je u utorak predstavio redizajnirani mail servis Hotmail, koji se sada zove Outlook.com i već je spreman za tablete i Windowse 8. 

Tako su ovdje fontovi, ikone i svi detalji koje smo već mogli vidjeti na preview verzijama novih Windowsa i Windows Phone uređajima. I u Microsoftu su to dobro napravili, jer Outlook izgleda svježe i prostrano. 

Outlook je integriran s Office dokumentima i SkyDrive uslugom. a imate li račun na nekom drugom mail servisu, lako ga se može podesiti da primate poštu u Outlook. Gotovo sve funkcije koje su bile i ranije dostupne u Hotmailu i dalje su ovdje, a Outlook je moguće povezati s društvenim mrežama poput Facebooka, LinkedIna, a uskoro će stići i povezivanje sa Skypeom. 

U svom priopćenju su se dotaknuli i Googleove prakse te ističu da Outlook pošutje punu privatnost korisnika, bez oglasa u porukama i bez skeniranja osobne e-pošte korisnika kako bi prikazivali oglase.

Želite li ga na hrvatskom jeziku i to je moguće, a isprobati ga možete na www.outlook.com., a ako ste dovoljno brzi možete ugrabiti i neku personaliziranu adresu poput pero@outlook.com...

Kako piše Cnet, na novi Outlook se u samo šest sati prijavilo milijun novih korisnika.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 11
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.