Mitsubishi ASX nema pogon na sve kotače pa mu terenske karakteristike nisu jača strana, no oduševljava ponašanjem u vožnji i udobnošću na asfaltu. Cijena je dobra
Mini test Mitsubishija ASX 1.8 Di-D: Ekonomičan i iskoristiv
Mitsubishi ASX je jedan od najboljih i najkompletnijih Mitsubishijevih modela u posljednjih desetak godina. Atraktivan je izvana, tipično za Mitsubishi dosadan i jednostavan iznutra, no u vožnji oduševljava.
Dizelski motor od 1.8-litara sa 150 KS iznenađuje svojom poletnošću, mirnoćom rada, malom bukom i posebice potrošnjom. Tvornički deklariranih 5,4 l/100 km je vrlo blizu istini - na testu smo trošili samo 5,9 l/100 km. Odličan rezultat za težak automobil povišene karoserije.
Nema pogon na sve kotače pa mu terenske karakteristike nisu jača strana, no oduševljava ponašanjem u vožnji i udobnošću na asfaltu. Cijena testiranog ASX-a je vrlo fer.
Dizajn unutrašnjosti ne obara s nogu, ali je opremljenost vrhunska. U seriji nalazimo automatsku klimu, panoramski krov s LED ambijentalnim osvjetljenjem, ksenon svjetla, električno preklopive retrovizore, grijana sjedala i alu naplatke od 17 inča.
Tvornički podaci
- Masa: 1510kg
- Dimenzije: 430x177x162cm
- Obujam: 1798ccm
- Snaga: 110 kw/150KS
- Ubrzanje (0-100 km/h): 10,0s
- Najveća brzina: 198 km/h
- Potrošnja: 6,9l/100km
- Cijena: 214.900 kn (testni model), 214.900 kn (bez doplata)
- Konkurencija: Nissan Qashqai, Peugeot 3008, Citroën C4 Aircross