Obavijesti

Tech

Komentari 0

Na IAB Virtual Day regionalnoj konferenciji otkrijte što nam sve u svijetu digitala donosi 2021.

Na IAB Virtual Day regionalnoj konferenciji otkrijte što nam sve u svijetu digitala donosi 2021.

U ulozi predavača naći će se nekoliko stranih keynote speakera, dok su u planu i dvije panel diskusije s akterima s regionalnog tržišta

Zbog aktualnog stanja s pandemijom korona virusa, Udruženje IAB Srbija odgodilo je ovogodišnji Digital Day u klasičnom formatu. No godinu koja je donijela mnogo promjena u okviru digitalne industrije zaključit će jednodnevnom konferencijom IAB Virtual Day koja će biti u četvrtak, 26. studenog u formi webinara.

IAB VIrtual Day počinje u 15 sati i na jednom mjestu okupit će 400-500 aktera digitalne zajednice, a pokrenut će se aktivna diskusija o aktualnim temama poput:
 
·         Presjeka razvoja digitalne industrije; 
·         Digitalne transformacije;
·         Predviđanja o trendovima koje možemo očekivati u sljedećoj godini i sl. 
 
U ulozi predavača naći će se nekoliko stranih keynote speakera, dok su u planu i dvije panel diskusije s akterima s regionalnog tržišta koji će se baviti gore navedenim temama, ali i obuhvatiti neke od trendova razvoja koje smo mogli primijetiti ove godine. 

Među potvrđenim predavačima su Volker Hein - CTO | Central & Eastern Europe, SAP, Ana Milićević - Principal & co-founder // Sparrow Advisers, Neal Scaffer - President, PDCA Social / Autor


Predstavit će i dvije studije slučaja. Sudjelovanje na konferenciji je besplatno, ali nužno je registrirati se unaprijed, a više detalja o programu i sudionicima prijavljeni će dobiti nakon registracije.  

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju
PUNO BOLJE ISKUSTVO

Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju

Prije ove nadogradnje, odgovori na lokalne upite u Geminiju uglavnom su se sastojali od tekstualnih opisa s malom, često neuglednom kartom na samom dnu. Sada je situacija obrnuta.
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.