Obavijesti

Tech

Komentari 12

Napredak u sigurnosti: Vozili smo obnovljeni Subaru Levorg

Napredak u sigurnosti: Vozili smo obnovljeni Subaru Levorg
7

Najvažnije novosti obnovljenog japanskoga karavana s pogonom na sve kotače kriju se ispod karoserije. Novi Levorg dobio je još jednu najbogatiju razinu opreme i EyeSight sigurnosni sustav

VIDEO

Novi Levorg je tipičan Subaru i potpuno netipičan karavan srednje klase. Osim osebujnog izgleda, kojim dominira moćni usisnik zraka na poklopcu motora donosi serijski pogon na sve kotače, turbo bokser motor i neobični ali dobri CVT automatski mjenjač. 

Obnovljeni Levorg je dobio još jednu (najbogatiju) razinu opreme, bolju zvučnu izolaciju, ali i manju masu, što ga čini još komfornijim, ali i zabavnijim u vožnji. No najvažnija novost je sigurnosni sustav EyeSight, koji je preuzet s Outbacka i serijski je na svim razinama opreme. Riječ je sustavu koji osjetno pomaže u mnogim aspektima vožnje. Primjerice, automatski koči u nuždi i održava razmak u odnosu na vozilo ispred ili automatski drži automobil u voznom traku te prepoznaje prometne znakove. Na prvu, ništa novo u ovoj klasi automobila, no EyeSight je po mnogočemu specifičan u odnosu na konkurentne sustave. Kao prvo proglašen je najboljim sustavom ove vrste u dva nezavisna testiranja, na ADAC-ovu i Euro NCAP-ovu. Kao drugo, za razliku od većine konkurenata, EyeSight ne koristi radar i laserske senzore već dvije kamere u boji, koje omogućavaju 3D sliku. Osim što se pokazao preciznijim, ovaj sustav je i osjetno jeftiniji od radarskih.

Uza sve to, EyeSight donosi nekoliko dodatnih funkcija, među kojima je najzanimljivija Throttle Management. Ova funkcija u slučaju pokušaja kretanja kad je ispred vas vozilo ili prepreka osjetno smanjuje okretni moment i tako vas upozorava da nešto nije u redu i sprečava nalet na stražnji dio vozila. To je vrlo korisno prilikom uključivanja na kružni tok ili glavnu ulicu. No i bez novih sigurnosnih tehnologija Levorg je izuzetno zanimljiv automobil.

Benzinski 1,6-litreni turbomotor bokserske koncepcije unikat je u klasi. Osim karakterističnog dobrog zvuka doprinosi i nižem težištu, što čini vožnju još zabavnijom. Snaga od 170 KS dovoljna je za sportske performanse - ubrzanje do 100 km/h za 8,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 210 km/h. Dodatnu zabavu u vožnji, ali i sigurnost na skliskim podlogama, jamči simetrični pogon na sve kotače. Pohvale zaslužuje i CVT varijabilni automatski mjenjač, koji je bez sumnje najbolji mjenjač ove vrste na svijetu. Naime, za razliku od većine konkurentnih CVT mjenjača nije naporan u radu niti previše krade performanse i povećava potrošnju.

Zbog serijskog EyeSight sustava cijena Levorga je narasla za otprilike 13.000 kuna. Osnovni model sad stoji 244.571 kunu, što je u usporedbi s konkurencijom još fer cijena.

Stavili smo sudbinu u ruke automobila 

EyeSight smo isprobali na poligonu u sklopu velebnog EXPO-a u Milanu. Prvi zadatak je bio staviti automobil na tempomat i nadati se da će se iz 40 km/h zaustaviti pred iznenadnom preprekom. Drugi je bio stisnuti gas do daske, ubrzati do 50 km/h, pustiti gas i nadati se da će se auto zaustaviti do prepreke udaljene 25 metara. Oba puta auto je uspješno zakočio.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 12
VIDEO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno
Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?
OBLJETNICA VELIKOG USPJEHA

Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?

Finale Lige prvaka mladih najveći je uspjeh Hajdukove akademije, ali malo je igrača dobilo priliku u seniorima. Dijelom zbog odluke čelnika kluba da jure naslov prvaka, dijelom jer se sami nisu izborili za minutažu