Obavijesti

Tech

Komentari 0

Naši su preci počeli nositi odjeću prije 170 tisuća godina

Naši su preci počeli nositi odjeću prije 170 tisuća godina
1

Razlozi početka odijevanja bile su migracije iz Afrike u hladnija područja na višim nadmorskim visinama gdje vladali ekstremni vremenski uvjeti, tvrde znanstvenici

Nakon odlaska iz tople Afrike, kako bi sačuvali tjelesnu toplinu i preživjeli, ljudi su na sebe stavljali prvu odjeću. Budući da ne postoje arheološki ostaci odjeće , do tih su otkrića stručnjaci došli proučavanjem genetskog koda uši koje su boravile na odjevnim materijalima i koži ljudi. Preseljenja iz Afrike u druge, hladnije krajeve svijeta započela su prije 170,000 godina. Evolucijskim je napretkom tadašnji čovjek izgubio dlake koje su mu prekrivale cijelo tijelo i grijale ga, prije otprilike milijun godina.

- Ljudi su tako proveli dosta vremena bez zaštitnih dlaka i neodjeveni, no vremenski su ih uvjeti natjerali da improviziraju tadašnju odjeću - tvrdi voditelj petogodišnjeg istraživanja dr David Reed.

Za razliku od drugih parazita, uši su živjele na istom domaćinu dugo vremena, a s njihovom se pojavom povezuje nastanak odjeće. Sastav tadašnje odjeće i materijali koji su se koristili još su uvijek nepoznati jer ne postoje arheološki ostaci. Pretpostavlja se da su koristili životinjsko krzno, te znanstvenici vjeruju kako su s velikom preciznošću datirali početke oblačenja ljudi.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.