Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
30 komentara

Nova češka senzacija uzela je sve najbolje od Golfa 'osmice'

Octavia je veća, prostranija i praktičnija od prethodnika. Narudžbe kreću od siječnja, a prvi će modeli biti isporučeni u ožujku. Cijena za Hrvatsku još uvijek nije poznata...

Foto: Škoda
30 komentara

U Škodi su se odlučili za dosad najveći vizualni iskorak, a Octavia ima osjetno “razigranije” linije od dosadašnjih modela.

Prednja svjetla mnogo su uža nego na prethodnome modelu, a u svim izvedbama ona će serijski biti LED tehnologije, dok su na stražnjem dijelu svjetla i linije mnogo oštrije nego što smo to navikli kod aktualne Octavije. Novi dizajn ima i svoje praktične strane. Octavia je s koeficijentom 0,24 (0,26 karavan) jedan od najaerodinamičnijih automobila na tržištu. Karavanska verzija u dužinu je narasla dva centimetra, dok je limuzina jedan milimetar kraća, no obje verzije su prostranije.

Foto: Škoda

VIDEO: PRAVA REVOLUCIJA Stigao je: Ovo je novi Golf 8, najvažniji auto 2019. godine

U prtljažnik limuzinske Octavije stane 600 litara, a u karavan čak 640 litara. Najveće promjene vidljive su u unutrašnjosti. U oči upada novi upravljač koji suprotno trendovima ima dva kraka, no mnogo važnija tema kod Octavije je digitalizacija. U unutrašnjosti su ostale samo najnužnije tipke, točnije ispod velikog dodirnog zaslona nalazi se samo osam klasičnih tipki. Većina funkcija prebačena je na dodirni zaslon kojim se upravlja i s klima-uređajem. U ponudi su digitalni instrumenti koji, za razliku od onih u Golfu, nisu dio serijske opreme. Središnji dodirni zaslon može imati dijagonalu 8,25 ili 10 inča. Octavia donosi i head-up zaslon, inteligentno prirodno upravljanje glasom bežični Apple CarPlay i Android auto... Osnovni motor bit će benzinski TSI s tri cilindra i jednom litrom obujma koji razvija 110 KS. Ostali benzinci u ponudi su 1,5-litreni motor snage 150 i dvolitreni sa 190 KS.

Dosadašnjeg 1,6-litrenog dizelaša više nema, nudit će se dvolitrene verzije sa 115, 150 i 200 KS. Novost u ponudi bit će plug-in hibridna verzija iV s 204 i 245 KS. Nudit će se i tri različita ovjesa, standardni, sportski (15 mm spušten) i ovjes za loše ceste (15 mm povišen). Kupci će prve modele dobiti u ožujku, a cijena za Hrvatsku se još ne zna.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message