Tiguan smo isprobali u Berlinu, a u njegovoj okolici uvjerili smo se u vrhunske terenske mogućnosti auta. Stiže za mjesec dana po cijeni od 182.400 kuna za osnovni model
Novi VW Tiguan je spreman promijeniti odnose na tržištu
Čak 2,8 milijuna prodanih primjerka Tiguana prošle generacije dovoljno govori o uspjehu ovog kompaktnog SUV-a. Novi model ima sve adute da nastavi tamo gdje je stari Tiguan stao.
Izgled prednjeg dijela je inspiriran Passatovim, a stražnji je originalan. U unutrašnjosti se Tiguan odlikuje obiljem prostora i vrlo velikim prtljažnikom. Tu su i brojne nove tehnologije, prvenstveno sustavi za pomoć u vožnji. Tiguan tako može samostalno držati svoj vozni trak te razmak u odnosu na vozilo ispred. U uvjetima gužve na autocesti vozit će praktično potpuno samostalno. Novost u unutrašnjosti je i opcionalni head-up zaslon na kojem se važne informacije projiciraju u razini vjetrobrana kao i digitalni instrumeti koji zaista dobro izgledaju, ali su i vrlo funkcionalni te prilagodljivi.
Volkswagen je za Tiguana pripremio čitav niz motora. Osnovu predstavlja dizel sa 115 KS, a najslabiji benzinac ima 125 KS. Vrh ponude čini benzinski motor sa 220 KS te snažni dvolitreni dizel koji ima čak 240 KS. U ponudi su dvije karoserijske izvedbe, a ofroad izvedba ima drugačiji prednji dio, sve u svrhu savladavanja većih kutova nagiba. Terenske sposobnosti Tiguana su nas impresionirale, a na cesti je izuzetno miran, kultiviran i štedljiv.