Obavijesti

Tech

Komentari 8

Ogledalce, tko je najljepši? Testirali smo Ibizu 1.2 TSI

Ogledalce, tko je najljepši? Testirali smo Ibizu 1.2 TSI
4

Nakon redizajna Ibiza još jače napada glavnim adutom - izgledom. No i ispod lima ima što ponuditi, prije svega odlični turbo benzinac koji iznenađuje performansama

VIDEO

Emocionalni dizajn, baš prema obećanju iz nekadašnjeg slogana, atraktivan i agresivan nastup, kako i priliči vatrenom južnjaku. Ibiza osvaja na prvi pogled, a to joj još lakše uspijeva nakon redizajna. Dizajneri su svoj posao obavili odlično. Šira maska, drugačiji dizajn svjetla i odbojnika osjetno su osvježili Seatov gradski automobil, koji se bez sumnje izdiže iznad većine konkurenata. Na žalost, unutrašnjost Ibize prava je suprotnost vanjskom dizajnu. Pretjerani minimalizam, izostanak smisla za detalje i djelomično upitna ergonomija kvare dojam kojeg Ibiza ostavlja izvana. Male promjene koje je donio redizajn ovdje nisu mogle učiniti razliku. 

U skladu s vanjskim izgledom je i pogon. Benzinski turbo motor obujma 1.2 litre vrlo je temperamentan i slaže se s karakterom Ibize. Njegovih 105 KS u praksi se doima mnogo snažnijim, a subjektivni dojam potvrđuju i performanse. Ubrzanje do 100 za manje od 10 sekundi i maksimalnih 190 km/h, upečatljivi su rezultati, mnogo bolji nego što očekujete od ove snage. Ovako dobar motor u kombinaciji s odličnim ovjesom i krutom konstrukcijom Ibizu pretvara u zabavan gradski auto s kojim je užitak otići na dulje putovanje ili se onako “iz gušta” provozati otvorenom cestom. Ibiza tada impresionira uzoritim držanjem zavoja u kombinaciji s visokom razinom udobnosti.

Činjenicu da je najveći automobil u klasi Ibiza ne iskorištava najbolje. Ponuda prostora je na razini prosjeka klase, a isto vrijedi i za prtljažnik. Neki konkurenti svoje su centimetre bolje iskoristili. Niti cijena nije adut Ibize, tako da španjolka spada među skuplje modele u klasi. No, s ovim motorom i razinom opreme se svakako isplati. 

Snažan, a može biti i štedljiv

Motor Ibize može biti i iznenađujuće štedljiv, no samo kada se vozite umjereno. Na testu smo tako trošili samo 6,4 litara, no uz težu nogu na gasu potrošnja je osjetno skočila - konkretno na 9 l/100 km.

Interijer joj nije najjača strana

Paket Style donosi bogatu opremu, no zbog bezličnog dizajna sve to izgleda dosta skromno. Problem je i ergonomija, radio primjerice nema tipke za memorije, vrlo čudno rješenje. 

Seat Ibiza 1.2 TSI Style

masa: 1090 kg
dimenzije: 406x169x145cm
obujam:  1197 ccm
snaga:  77 kW/105 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  9,8 s
najveća brzina: 190 km/h
potrošnja:  5,3 l /100 km
cijena: 111.728 kn (testni model)   106.499 kn (bez doplata)

konkurencija: Opel Corsa, Renault Clio, Peugeot 208, VW Polo

PLUS: atraktivan dizajn, iznenađujuće potentan motor, uvjerljive performanse, potrošnja goriva, dobro držanje zavoja, udobnost ovjesa

MINUS: velik rast potrošnje pod teškom nogom, nemaštovit dizajn unutrašnjosti, ergonomija audio sustava, cijena

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 8
VIDEO

FOTO 24sata u Dubaiju: Huawei predstavio novi inovativni sat Watch Fit 3, ovo su prvi dojmovi
STIŽU I NOVE SLUŠALICE

FOTO 24sata u Dubaiju: Huawei predstavio novi inovativni sat Watch Fit 3, ovo su prvi dojmovi

Huawei je u Dubaiju predstavio Watch Fit 3 koji dolazi s baterijom koja traje 10 dana. Kockasti sat dolazi s odličnim ekranom te je iznimno lagan. Uz njega stižu nove slušalice, ali i moćni laptop lakši od kilograma

Budući punac Baby Lasagne za 24sata:  'Marko najviše voli kad Elizabeta kuha, ali ne lazanje...'
SNIMAO S NJIMA I SPOT

Budući punac Baby Lasagne za 24sata: 'Marko najviše voli kad Elizabeta kuha, ali ne lazanje...'

Njegov budući punac Josip Pino Ružić, koji u Istri već tridesetak godina ima tvrtku za montažu, snimanje i promotivne filmove, sa suprugom i kćerkom dat će podršku Baby Lasagni
Dr. Miličić: Ova bolest ubija brže i češće od raka, sada tražimo pretragu koja može spasiti ljude
VELIKI INTERVJU

Dr. Miličić: Ova bolest ubija brže i češće od raka, sada tražimo pretragu koja može spasiti ljude

Od početka simptoma pa do dijagnoze prolazi previše vremena, tražimo uvođenje novih pretraga koje mogu spasiti živote, kaže akademik Miličić