Networking, učenje od govornika svjetske klase, isprobavanje najnovijih tehnoloških dostignuća ili stjecanje novih spoznaja samo su neke od stvari zašto ne smijete propustiti Digital Takeover 2020.
Pobjednici nagradnog natječaja za Digital Takeover
Pobjednici nagradnog natječaja za Digital Takeover 2020-te su:
1. Milana Bosnic
2. Mihael Cik
3. Josip Vlah
4. Helena Knezić
5. Patricia Bogdanović
6. Karlo Domić
7. Sandra Pudja
8. Ksenija Todorović
9. Sanja Španić
10. Barbara Klen
Digital Takeover team će se dobitnicima javiti početkom idućeg tjedna za preuzimanje nagrade.
Inovacijski i transformacijski summit & expo ove godine prostire se na čak 7000 četvornih metara, a bogatom programu posjetitelji će čuti neke od najutjecajnijih predavača i stručnjaka današnjice. Među njiam je keynote speaker koji prvi put dolazi u ovaj dio Europe Marc Randolph, suosnivač globalnog diva Netflix čiji su filmovi ove godine bili među glavnim favoritima za nagradu Oscar. Tu je i megapopularni Stelarc, slavni australski umjetnik i performer koji svojim radom pomiče granice ljudskog tijela, Mate Rimac i Ivan Mrvoš kraljevi startupa, Korado Korlević, vodeći hrvatski astronom i znanstvenik, Jan Gulliksen, savjetnik šverdskog ministra za digitalizaciju, Lars Silberbauer, digitalni genije iz LEGO svijeta, Dr. Morgaine Gaye, svjetska food futuristica, Zlatko Dalić, jedan od najbolji svjetskih trenera, Tanja Bivic Plankar, predsjednica organizacije Blockchain Alliance Europe, Elias Aalto, suosnivač globalne kompanije za dostavu hrane iz Wolta, Stine Bjerre Herdel, danska stručnjakinja za razvoj digitalnih medija, Izet Ždralović, generalni direktor Microblinka, Ivan Ročić iz Securitas Hrvatska, ali i razni državnici, vizionari, inovatori, tehnološki izumitelji, financijski i digitalni eksperti i marketinški stručnjaci. Svi oni zajedno obradit će inovacije i digitalnu transformaciju svih industrija – od telekomunikacija, financija, automobilske, medijske i prehrambene industrije, farmacije, retaila i mnogih drugih.
Digital Takeover u organizaciji 24sata ove godine širi svoj fokus na područje financija, medija, marketinga i telekomunikacija, automobilske i prehrambene industrije, farmacije, retaila, državnih uprava i brojnih drugih čime evidentno postaje nezaobilazan događaj u 2020.
Poseban naglasak stavlja na aktivni networking apostrofirajući ga kao neophodne alate u stvaranju kvalitetne biznis transformacije i općenito poslovne klime u društvu.
Stoga ne propustite priliku nabavite svoju kartu, cijene rastu 6. ožujka. Kupnjom paketa kotizacija možete ostvariti značajne uštede u odnosu na redovnu vrijednost paketa:
4 + 1 gratis – 20% uštede
9 + 3 gratis – 25% uštede
12 + 5 gratis – 30% uštede