Obavijesti

Tech

Komentari 4

Ponovo će prohodati: Robotsko odijelo je nova nada za invalide

Ponovo će prohodati: Robotsko odijelo je nova nada za invalide
1

Na sajmu za rehabilitaciju prezentiran je robotski egzoskelet kojim se hoda pomoću štaka. Baterije u egzoskeletu omogućuju hod od osam sati, a brzina kojom se može kretati je 2,5 km/h

Na sajmu za rehabilitaciju u Njemačkoj predstavljen je robotski egzoskelet. Izum je nova nada za paraplegičare koji se sad mogu pomoću njega kretati.

ReWalk je nosivi robotski egzoskelet koji omogućuje pokretanje kuka i koljena kako bi ljudi s ozljedom kralježnične moždine mogli uspravno stajati i hodati. Također im egzoskelet omogućuje penjanje i spuštanje stepenicama. Na sajmu u Dusseldorfu prezentiran je egzoskelet te je žena hodala s njim pomoću štaka. Inače, egzoskelet je namijenjen ljudima visine od 1,60 do 1,90 metara s maksimalnom težinom do 100 kilograma. S ReWalk egzoskeletom paraplegičari mogu hodati maksimalnom brzinom od 2,5 kilometara na sat, a baterije koje se nalaze u robotskom odijelu traju osam sati. Cijena mu je oko 440.000 kuna. Protekle godine Claire Lomas (37) s ReWalk ezgoskeletom završila je polumaraton u Engleskoj za pet dana tako što je svaki dan uz pratnju supruga hodala pet kilometara. Ona je 2007. godine paralizirana nakon što je pala s konja. Za BBC je tad rekla da joj nije bilo lako.

- To nije samo fizički posao, nego se svakim korakom moraš koncentrirati - rekla je Claire Lomas.

REHACARE trade fair for rehabilitation and care

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 4
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.