Obavijesti

Tech

Projekti koji su među rekordnim brojem prijava zaslužili status finalista MIXX-a!

Projekti koji su među rekordnim brojem prijava zaslužili status finalista MIXX-a!

U odnosu na prošlu, rekordnu godinu, MIXX bilježi porast od 38 %! Nakon napornoga rada prijavitelja, žiri je odabrao finaliste, a popis pronađite u nastavku.

Interes za digitalno natjecanje MIXX Awards Croatia, čiju licencu za Hrvatsku drži IAB Croatia, bilježi dosad neviđen rast – prijavljeno je gotovo 130 projekata, što je porast od 38 %, od čega je 45 % prijava bilo u skupini kategorija Kampanje, dok ih je 55 % u skupini kategorija Alati/Platforme.

MIXX Awards Croatia djeluje pod okriljem IAB-a Croatia – domaće adrese međunarodne organizacije IAB Global zadužene za unaprjeđenje i održavanje interaktivnog marketinga hrvatskoga tržišta na najvišem standardu. Ovo digitalno natjecanje niz godina kvalitetno prikazuje presjek najboljega od domaće digitalne zajednice, a u svom trinaestom izdanju – te nakon što je IAB Croatia preuzeo novi Organizacijski odbor – nastavlja rasti.

Članovi žirija, koji ocjenjuju kombinaciju strategije, izvedbe, kreativnosti i postignutih rezultata, jesu predsjednik žirija Marko Matejčić (EssenceMediacom), kojega je IAB Europe 2022. okrunio titulom Digital Strategy Person of The Year, uz kolege Marija Frančeševića (SeekandHit), Đuru Koraća (Nivas), Anu Mariju Malić (Degordian), Sašu Milinovića (OMD), Frana Mubrina (404), Marina Ostojića (ZOO agencija), Barbaru Sabo Matičević (Human interaction company), Sašu Škorića (Elektropionir), Maju Šplajt (Real Grupa) i Borisa Turkića (Younited agency).

Provjerite kojim su projektima dali najviše ocjene, čime je status finalista dodijeljen projektima koje možete vidjeti u nastavku. Status finalista u pravilu se dodjeljuje pet najbolje ocijenjenih projekata po kategoriji, a u nekim je kategorijama, zbog izjednačenih rezultata, u finale prošlo više radova. Finalisti su unutar kategorije navedeni abecednim redom:

Kampanje: Brand Awareness Campaign

GUC GUC (Studena)

Ljeto je u tebi (Zalando)

Lukin izazov (Konzum)

PayProtect launch kampanja (PayProtect)

PIKanterije (PIK&GO)

 

Kampanje: Direct Response and Lead Generation Campaign

Bonus kviz (MultiPlusCard)

kompare.hr (Kompare.hr)

Meta CAPI Konverzijska kampanja – Ljeto 2022. (Fokus na hit)

Scratch that travel itch SAFELY! (Wiener osiguranje)

Vikend za klik (A1 Hrvatska)

Web Loan (Addiko Bank)

 

Kampanje: Cross-Media Integration Campaign

adidas FORUM Jugoplastika launch (adidas)

Beestro (Franck)

GUC GUC (Studena)

Shake The Fake (A1 Hrvatska)

Switchaj na bolje (A1 Hrvatska)

 

Kampanje: Campaign Effectiveness

Bonus kviz (MultiPlusCard)

Čvarak Dorina (Dorina)

GUC GUC (Studena)

Ljeto je u tebi (Zalando)

Lukin izazov (Konzum)

Scratch that travel itch SAFELY! (Wiener osiguranje)

SKY JE SKY (Sky Cola)

Switchaj na bolje (A1 Hrvatska)

 

Kampanje: Corporate Social Responsibility Campaign

✌️ za vaginu (Libresse)

Beestro (Franck)

GigaBEEtno (A1 Hrvatska)

LAQOthon (LAQO)

Mentalna higijena (Wiener osiguranje)

Pipi guza (Pipi)

Sretno djetinjstvo (Čarli)

 

Alati/Platforme: Best Digital Product

Meddox – A medical record-keeping app (Meddox)

Roto B2B Mobile App (ROTO DINAMIC)

Stethoscope – alat za istraživanje zadovoljstva i angažiranosti zaposlenika (Stethoscope)

Vrijeme je za tvoje Vrijeme (Franc Arman)

 

Alati/Platforme: Best Media Strategy

Switchaj na bolje (A1 Hrvatska)

Telekom eSports Championship (Hrvatski Telekom)

 

Alati/Platforme: Best Branded Content

#bolimePipi (Pipi)

Audi Masterclass (Audi)

GUC GUC (Studena)

PIKanterije (PIK&GO)

Priče z vrha (Marodi tjestenina)

Telekom eSports Championship (Hrvatski Telekom)

 

Alati/Platforme: Best Website

AutoZubak – Webstranica (AutoZubak)

Journal redizajn (Journal)

 

Alati/Platforme: Best Social

Always sam on i #bolimePipi (Pipi)

Pavle Pauk Tik Tok profil (LAQO)

Senzacija na Facebooku i Instagramu…i u 2022. (Jamnica Sensation)

Svjetsko nogometno prvenstvo (Ožujsko pivo)

TebeSePita (TikTok challenge TebeSePita)

 

Alati/Platforme: Influencer Marketing

#ajmopratizube (Philips)

#POV: Pa ja bankarim za 0 kn (Erste Club za mlade)

Coolinarika TikTok (Coolinarika)

Travel Insurance for 2022. (Wiener osiguranje)

 

Alati/Platforme: Best Tech & Innovation powered by Google

Croatia FIT (Moja Croatia)

Samsung Galaxy Watch AR Experience – Kreiraj i isprobaj svoju idealnu kombinaciju (Samsung)

The Outsiders NFT (Joomboos)

 

Alati/Platforme: Best Publisher Project

Meštar (Addiko Banka)

Oriđiđi Video Awards u metaversu (24sata Oriđiđi produkcija)

Praćenje Svjetskog prvenstva u Katru (Gol.hr)

Rezolucija Zemlja (Večernji list)

Svijet istih mogućnosti (Hrvatski Telekom)

Čestitke finalistima! Najboljima među projektima odat će se posebna počast na svečanoj dodjeli nagrada na novom izdanju Dana komunikacija, koja će se 22. travnja 2023. održati u Rovinju. Sve informacije dostupne su na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.

***

O ORGANIZATORU:

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Pao Facebook, milijuni diljem svijeta ne mogu na Instagram i WhatsApp. Ne radi Messenger
SRUŠILO SE SVE

Pao Facebook, milijuni diljem svijeta ne mogu na Instagram i WhatsApp. Ne radi Messenger

Brojni korisnici Facebooka na drugim društvenim mrežama, poput X-a, javljaju kako im se pojavljuje greška, a izgleda da problema imaju i Instagram i WhatsApp
Stručnjak o padu Facebooka: 'Vjerojatno su puštali novi kod pa je to poremetilo sustav'
NOVI KRAH METE

Stručnjak o padu Facebooka: 'Vjerojatno su puštali novi kod pa je to poremetilo sustav'

Marko Rakar objasnio je kako se radi o tisućama servera te kako se te greške uglavnom događaju kad puste novu verziju koda koja poremeti rad sustava
Twitteru pobjeglo skoro 3 mil. ljudi, a novi rival Bluesky dobio je upravo toliko korisnika
EGZODUS

Twitteru pobjeglo skoro 3 mil. ljudi, a novi rival Bluesky dobio je upravo toliko korisnika

Od listopada ove godine broj korisnika X-a je pao s 32,3 milijuna na 29,6 milijuna. Prvi znaci egzodusa pojavili su se nakon što je Musk počeo koristiti X kao platformu za predizbornu kampanju Donalda Trumpa.