Obavijesti

Tech

Komentari 23

Prvi put nakon 80 godina su vidjeli tajanstvenog majmuna

24sata placeholder

Brazilski zoolog Paolo Vanzolini otkrio je novu vrstu majmuna 1936. Nakon toga istraživači Amazone nisu uspjeli naići na živi primjerak ovog majmuna. Sve do ovog ljeta

Misteriozni i neuhvatljivi amazonski majmun uočen je u divljini prvi put u posljednjih 80 godina. Ovaj saki majmun ima crnu dlaku, a karakteristični su mu zlatni 'pramenovi' na nogama. Prvi put je dokumentiran 1936., a otkrio ga je brazilski zoolog Paolo Vanzolini, po kojemu je kasnije dobio ime, javlja Independent.

Timovi koji su išli na ekspedicije u šume Brazila nakon prve dokumentacije mogli su pronaći samo uginule majmune ove vrste. Laura Marsh, ekspert za sakije, postala je prva koja ih je vidjela žive u posljednjih 80 godina.

- Drhtala sam od uzbuđenja toliko da sam ga jedva uspjela fotografirati - kazala je.

Marsh je organizirala ekspediciju u Amazonu kako bi istražila bioraznolikosti u regiji na granici Brazila s Peruom, ali s posebnim fokusom na pronalazak ove vrste majmuna. Uspjeli su nakon četiri dana istraživanja.

- Uočili smo ga kako trči između stabala na sve četiri. Kreće se više kao mačka - kazala je Marsh.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 23
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.