Tech

Komentari 17

Qashqai je započeo SUV ludilo i pokazuje da je još u top formi

Qashqai je započeo SUV ludilo i pokazuje da je još u top formi

Druga generacija Qashqaija je tri godine nakon premijere dobila nov i osvježen izgled te poboljšane vozne osobine, ali i mnogo novih tehnologija

Nissan Qashqai je prije desetak godina pokrenuo SUV maniju koja je danas dosegla tolike razmjere da je svaki osmi prodani novi auto na europskom tržištu SUV kompaktne klase. Nissanov model je i danas među najuspješnijima u ovoj klasi.

Od predstavljanja prvog Qashqaija pojavilo se čak 20 novih konkurenata, najviše njih posljednjih nekoliko godina, pa je najpopularniji japanski SUV dobio pojačanje u vidu potpunog redizajna. Promijenjeni su prednji i stražnji dio, dok u unutrašnjosti najviše u oči upada potpuno novi upravljač koji je modernijeg oblika i mnogo bogatiji funkcijama. Tu su i kvalitetniji materijali u unutrašnjosti te poboljšanja na multimediji.

U vožnji je vidljivo kako je automobil mnogo tiši, zbog bolje izolacije, debljih prozora, ali i poboljšane aerodinamike. Tu je i poboljšani ovjes koji nudi više dinamike i izravniji upravljač kojem će se veseliti sportski nastrojeni vozači. Mnogo zabave pruža i Bose audio sustav, a za one koji od Qashqaija traže najviše tu je i nova top oprema Tekna+.

Model s osnovnim dizelom i 110 KS najštedljiviji je u klasi, a obnovljeni dizel sa 130 KS je tiši i mirniji u radu. Tu su i benzinci sa 115 i 163 KS, koji u Hrvatskoj neće biti previše traženi. Obnovljeni Qashqai u Hrvatsku stiže početkom jeseni, a njegova cijena se još ne zna.