Obavijesti

Tech

Komentari 0

Ratovi zvijezda su simpatičnim Sithom utjecali na God of War

Ratovi zvijezda su simpatičnim Sithom utjecali na God of War
1

Cory Barlod otkrio je kako ne želi da Kratos u sljedećoj God of War igri bude samo bezosjećajni stroj za klanje, a inspiraciju je uzeo iz otkazane Star Wars igrane serije

Izgleda da je najgori negativac u galaksiji u biti mogao imati jednu krajnje pozitivnu stranu svojeg izopačenog karaktera. Dok je govorio o novoj God of War igri, režiser i kreativni direktor studija Sancta Monica Cory Barlod je otkrio nešto detalja o otkazanoj Star Wars igranoj seriji i načinu na koja je ista utjecala na njegov posljednji projekt.

Barlod je svojevremeno radio za LucasFilms, odnosno LucasGames na otkazanoj Star Wars: 1313 igri, a tada je imao pristup davno zaboravljenim Star Wars scenarijima. Među njima je bio i onaj za nikada oživljenu TV seriju.

- Car je pretvoren u simpatičnog lika kojeg je jedna okrutna žena jednostavno uništila. Da, govorim o Palpatineu, vrhovnom Sithu, frajeru koji prži ljude s munjama iz prstiju. Scenaristi koji su radili na tome su zaista fantastični, to je ista ekipa koja je pisala za The Shield i 24 - otkrio je Barlod.

Ovaj gaming kreativac je napomenuo kako će baš na taj način pokušati napisati Kratosa u nadolazećoj God of War igri rekavši kako ne želi da isti više bude samo bezosjećajni stroj za klanje ljudi nego čovjek s vlastitim problemima i internim konfliktima.

Što se samog Star Wars serijala tiče, krajem ove godine ćete moći dobiti novu dozu istoga jer ove zime u kina stiže Rogue One: A Star Wars Story.

Izvor: IGN Adria

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.