Redizajnirana Elantra dobila je potpuno novi prednji dio, koji je osmišljen u skladu s ostatkom ponude Hyundaija, a nova su i stražnja svjetla, no redizajn se nije odnosio samo na izgled
Razum ispred emocija: Nova Elantra želi vratiti poziciju
Još kad se zvala Lantra, ali i u idućoj generaciji kad je preimenovana u Elantru, limuzina iz Hyundaija bila je vrlo popularan automobil. Onda je stigao i30, a Elantra je pala u drugi plan.
U međuvremenu se, naravno, promijenilo i tržište, a ljudi u Hrvatskoj sve više kupuju praktičnije hatchbacke, modele s petora vrata ili karavane. No to ne znači da najnovija Elantra ovdje nema što tražiti. I njen segment u kojem joj konkuriraju, primjerice, Fiat Tipo i Toyota Corolla, dosta je popularan, prvenstveno što tradicionalistima koji vole limuzine nudi mnogo prostora i opreme za razumnu cijenu. Redizajnirana Elantra dobila je potpuno novi prednji dio, koji je osmišljen u skladu s ostatkom ponude Hyundaija, a nova su i stražnja svjetla. Iz bilo kojeg kuta je pogledali, Elantra je za razliku od većine konkurenata atraktivan i upadljiv automobil. No redizajn se nije odnosio samo na izgled.
Elantra je zbog promjena u konstrukciji i korištenim materijalima 30% čvršća od prethodnog modela, što doprinosi boljem ponašanju u vožnji, a osjetno je poboljšana i zvučna izolacija. Ponuda prostora u unutrašnjosti je izdašna, no prtljažnik je s 407 litara među najmanjima u klasi. Ipak i to je dovoljno za obiteljske potrebe. Elantra je bila i ostala automobil namijenjen vozačima koji preferiraju komfor i ne vole previše juriti. Upravljač je za sportsku vožnju jednostavno premalo izravan, a ovjes više voli lagano krstarenje nego jurnjavu kroz zavoje. Pritom se vrlo dobro nosi s lošim cestama i neravninama.
Motor je vrhunski pogođen za ovaj auto. Snažni dizel iz obujma od 1,6 litara razvija 136 KS i 300 Nm okretnog momenta. Brojke na papiru (10,5 sekundi do 100 km/h i 190 km/h) možda i ne prate njegovu snagu, no u vožnji otvorenom cestom, primjerice prilikom pretjecanja, djeluje uvjerljivo. Pritom smo tijekom testa trošili 5 l/100 km na otvorenoj cesti i 6,5 u gradu. Iznos od 160.990 kuna nije malen, no s obzirom na bogatu opremu i snažan dizel, Elantra daje vrlo dobru vrijednost za uloženi novac.
dimenzije: 457x180x145cm
obujam: 1582 ccm
snaga: 100 kW/136 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,5 s
najveća brzina: 190 km/h
potrošnja: 4,5 l /100 km
cijena: 160.990 kn (testni model) 157.490 kn (bez doplata)
Testirana Hyundai Elantra 1.6 CRDI Comfort plus u opremi ima 17” alunaplatke, parking senzore, kameru za vožnju unatrag, dvozonski automatski klima uređaj...