Mali Mercedes dobio je novi prednji kraj s promijenjenim odbojnikom i maskom, te sportski naglašeniji stražnji dio. U kabini su izmijenili instrumente i upravljač.
Redizajn: Vozili smo temeljito obnovljeni najmanji Mercedes
U Zagrebu i okolici smo isprobali redizajniranu Mercedesovu A-klasu. Kompakt premium klase tri je godine nakon premijere dobio novi prednji kraj s promijenjenim odbojnikom i maskom, te atraktivniji i sportski naglašeniji stražnji dio s ispušnim cijevima integriranim u odbojnik. U kabini su modificirani instrumenti, upravljač i neki drugi detalji.
Osnovni model oznake A160 ima 1,6-litreni benzinski motor sa 102 KS, no hrvatskim će kupcima osjetno zanimljiviji biti dizelski modeli. Oni razvijaju 90 do 177 KS, a najštedljivji je A180d koji iz 1,5-litrenog dizelskog motora razvija 109 KS i troši 3,5 l/100 km.
U vožnji je obnovljena A-klasa dinamičnija i zabavnija, ovjes je dosta tvrd no vrlo ugodno prelazi preko rupa i neravnina. Za maksimalnu zabavu zadužen je top model A45 AMG s 381 KS, što je trenutno apsolutni rekord u klasi. Do 100 km/h ovaj model ubrza poput supersportaša, za samo 4,2 sekunde. Osnovni benzinski model kod nas stoji 191.840 kuna, no kupci u Hrvatskoj najčešće biraju A180d, koji stoji oko 210.000 kn.