Obavijesti

Tech

Komentari 2

Roditelji predali peticiju gradu: 'Bojimo se za sigurnost djece'

Roditelji predali peticiju gradu: 'Bojimo se za sigurnost  djece'
9

I nakon deset godina slušanja obećanja i nadanja, roditelji učenika u OŠ Jure Kaštelana brinu za sigurnost svoje djece. Zgrada je dotrajala i već se na oko vidi da je za rušenje, no Grad za vapaje nema sluha

VIDEO

Azbestni krov i spremište te statički i seizmički nedostatan nalaz gradnje trebali bi biti dovoljan razlog da se škola od temelja rekonstruira, ali ne i u gradu Zagreba gdje roditelji učenika OŠ Jure Kaštelana već desetak godina mole da se nešto poduzme.

Kaštelanska škola na zagrebačkoj Savici sagrađena je 1967., no nikad nije u potpunosti izvedena prema izvornom projektu. Nakon više od 50 godina škola je i dalje u korištenju iako je u potpunosti dotrajala, energetski neučinkovita, a prema seizmičkoj analizi iz 2012. godine, nema dostatnu seizmičku otpornost, još uvijek ima azbestni krov i spremište u školskom dvorištu, ne zadovoljava ni građevinske ni državne pedagoške standarde. 

Zagreb: Roditelji predaju peticiju za što bržu rekonstrukciju škole

Tim su riječima roditelji učenika zagrebačke OŠ Jure Kaštelana započeli kratko izlaganje za medije prije nego su Gradu Zagrebu predali peticiju "Roditeljska akcija za rekonstrukciju školske zgrade" koju je potpisalo više od tisuću zabrinutih roditelja sadašnjih i budućih roditelja i građana.

Pet učenika u Kokorićima: Naša škola je u kamenoj kući, lijepo nam je, odavde ne idemo!
Pet učenika u Kokorićima: Naša škola je u kamenoj kući, lijepo nam je, odavde ne idemo!

Njihov zahtjev je jedostavan. Već desetak godina kroz razne inicijative roditelji vrše pritisak na Grad da bi se što prije pokrenulo rekonstruiranje i dogradnja školske zgrade. Djece kreću u srednju školu, ali i na fakultete i još uvijek se nije ništa napravilo.
Peticijom s 1.056 potpisa apeliraju na Grad Zagreb kao investitora da što brže riješi problem kako bi djeca u školi bila sigurna. 

Peticijom i drugim aktivnostima traže rješavanje svih preduvjeta za početak radova do kraja tekuće školske godine što podrazumijeva građevinsku dozvolu, glavni projekt, odabir izvođača, imovinsko-pravne odnose. Traže početak radova na obnovi i dogradnji škole u rujnu ove godine i izradu plana za razmještaj djece i organizaciju nastavu u susjednim školama za vrijeme radova.

Njihov cilj je djeci, sadašnjim i budućim đacima osigurati sigurne i seizmički otporne škole, odvijanje nastave u jednoj smjeni, djeci s teškoćama u razvoju nesmetano kretanje na kat obzirom da je u planu i lift, prostor za djecu po trenutno važećim pedagoškim standardima i moderne sportske terene oko škole te suvremenu školsku dvoranu.

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 2
VIDEO

Naši učenici iz Luxembourga donijeli broncu, 2025. olimpijci iz cijele Europe stižu u Zagreb
ŠKOLSKA NATJECANJA

Naši učenici iz Luxembourga donijeli broncu, 2025. olimpijci iz cijele Europe stižu u Zagreb

Sustav školskih natjecanja u Hrvatskoj jedan je od najboljih u cijeloj Europi, kažu nam profesori mentori. Učenici za prva mjesta osvajaju dodatne bodove kod upisa, ali i izravni upis u srednju školu ili fakultet

Osnovnu školu završava 864 učenika više, Zadar dobiva prvi prirodoslovni gimnazijski smjer
PRIJEMNI U OSAM ŠKOLA

Osnovnu školu završava 864 učenika više, Zadar dobiva prvi prirodoslovni gimnazijski smjer

Prirodoslovna škola u Splitu uvodi smjer meteorološki tehničar, a Obrtničko-tehnička škola u Slavonskom broju umjesto stolara upisivat će drvodjeljske tehničare dizajnere
Lana Žaja: Već razgovaramo o pravima robota, a još nismo riješili ravnopravnost spolova
UMJETNA INTELIGENCIJA U ŠKOLI

Lana Žaja: Već razgovaramo o pravima robota, a još nismo riješili ravnopravnost spolova

Doktorica informacijskih znanosti Lana Žaja objavila je knjigu "Povijest umjetne inteligencije". Razgovarali smo s njom o ženama u STEM-u i primjeni umjetne inteligencije u obrazovanju