Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
16 komentara

Seat Ibiza FR je najozbiljniji gradski auto moćnog izgleda

Iako su FR modeli nekad bili sportski, sad je to samo paket opreme pa testirana Ibiza ima motor od samo 95 konjskih snaga

Foto: Borna Filic/PIXSELL

Kad bi birali najkonkretniji i najozbiljniji gradski auto koji je trenutačno moguće kupiti na našem tržištu, odabir bi pao na Ibizu. Ni jedan automobil u gradskoj klasi nije toliko velik i prostran, ali ni toliko uvjerljiv u vožnji bez obzira na to radilo se o jurnjavi ili komforu. 

Foto: Borna Filic/PIXSELL

Testirani FR privlači poglede i ničim ne otkriva da se pod poklopcem krije zapravo prosječni motor od 95 km/h, nimalo spektakularan za ovu klasu. No zato je vanjski izgled automobila blizu spektakularnog s brojnim sportskim ukrasima, velikim alunaplatcima i stražnjim spojlerom. Unutra Ibiza izgleda umjerenije, tipično konzervativno za ovu marku, no zbog bogate opreme, prvenstveno sportskih sjedala presvučenih kožom i alcantarom, izgleda mnogo atraktivnije.

Foto: Borna Filic/PIXSELL

Nova Ibiza je dugačka 406 centimetara, vrijednost na razini tipičnih rivala, no sa 178 centimetara šira je i od mnogih kompaktnih automobila. Stoga u unutrašnjosti ima više prostora nego bilo koji drugi konkurent, a kad sjedite u njoj, imate osjećaj da ste u klasu većem autu. I prtljažnik je na razini kompaktne klase te u njega stane 355 litara. Stvari koje ovaj gradski auto promoviraju u ozbiljno vozilo za obitelj.

VOZILI SMO NOVI SEAT Arona je fascinantni mali SUV: Malen izvana, ali velik iznutra

A dojam je još bolji kad počne vožnja. Zbog veće širine, ali nižeg težišta, novog ovjesa i kruće karoserije, Ibiza je postala mnogo zabavnija pri agresivnoj vožnji i mnogo uvjerljivija kad s njom krenete na duže putovanje. Također, ovjes je, bez obzira na velike naplatke, izuzetno udoban, mnogo bolji nego što smo to navikli kod gradskih automobila. Iako ne daje sportske performanse, benzinski motor od 95 KS je sasvim dovoljan za ovaj auto. Subjektivni dojam, posebice glede međuubrzanja na višim brzinama, osjetno je bolji od sirovih brojki koje kažu 10,9 sekundi do 100 km/h. Potrošnja prilikom testa kretala se oko 6,5 litara u mješovitoj vožnji.

Foto: Borna Filic/PIXSELL

S obzirom na bogatu opremu, odnosno čak 20.000 kuna dodataka, testirana Ibiza nije jeftin auto, no odustanete li od nekih luksuznih dodataka, može to i mnogo jeftinije. 

TVORNIČKI PODACI
masa: 1122 kg
dimenzije: 406x178x144 cm
obujam: 999 ccm
snaga: 70 kW/95 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 10,9 s
najveća brzina: 182 km/h
potrošnja: 4,7 l/100 km
cijena: 133.892 kn (testni model)   113.380 kn (bez doplata)

Testirana Seat Ibiza 1.0 TSI FR u opremi ima alunaplatke 17”, sportska sjedala, tempomat, komande na upravljaču, dodirni zaslon od 8”, prednja led svjetla, parking senzore, sjedala u kombinaciji kože i alkantare...

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message