Obavijesti

Tech

Komentari 5

Snažan, brz i impresivan, nije čudo da je novi Audi e-tron hit

Snažan, brz i impresivan, nije čudo da je novi Audi e-tron hit
28

Audi e-tron je trenutno veliki hit na svjetskim tržištima električnih auta. Nakon testa jasno nam je i zašto. Doseg je upotrebljiv, ugođaj apsolutno luksuzan, a vožnja fantastična


Kad se auto koji je skup poput e-trona nađe među šest najprodavanijih električnih auta u Europi i SAD-u, a u Norveškoj na samom vrhu prodajne ljestvice, onda se to mora smatrati golemim uspjehom. 


Veliki električni Audi prodaje se bolje nego što su to mogli sanjati u Audiju. A to nije čudo. Skup je, no realno, kad ga usporedimo s Q7 ili Q8, zapravo je od 100 do 200 tisuća kuna jeftiniji od njih. Mnogi koji razmišljaju o velikom SUV-u u rangu od 100.000 eura sigurno u obzir uzimaju i e-tron. A oni koji ga odaberu neće pogriješiti, riječ je o jednom od najboljih auta današnjice.


Na testu smo isprobali najsnažniju verziju koja se trenutačno nudi u Hrvatskoj, i to s obiljem opreme, što je svakako još poboljšalo dojam.


Novi e-tron s 408 KS je unatoč dvije i pol tone mase strašno brz auto. Kad stisnete gas do daske, “zakucat“ će vas u sjedalo bez obzira na to startate li od nule i već vozite 100 km/h. Ubrzanja su silovita, no vožnja može biti komforna i uglađena. Tu klasični auti s dizelom ili benzincem ne mogu parirati.

Audi e-tron briljira udobnim ovjesom i vrhunskom zvučnom izolacijom. U njemu se vozite kao u “palači na kotačima”.

Doseg je solidan. U praksi smo na testu, ovisno o stilu vožnje, mogli prelaziti između 300 i 380 km s jednim punjenjem uz malo hladnije vrijeme, što smanjuje doseg.

Na punionici od 150 kW baterija se napuni za oko sat vremena, a na 50 KW za to treba oko dva sata. Sve to je jasan minus u odnosu na dizelaša i benzinca, no pluseva je mnogo više.

Audi e-tron oduševljava i tehnologijama. Unutrašnjost je “san snova” s vrhunskim materijalima, luksuzom i čak tri zaslona (dva dodirna na sredini). Tzv. virtualni retrovizori, tj. kamere na prvu izazivaju “wow efekt”, ali su nepotrebni. Klasični retrovizori ipak su jeftiniji i bolji odabir. Zaključak: e-tron je auto za pet, dostojan multimilijunaša i pravi vjesnik novih vremena. 

Tvornički podaci e-tron 55 quattro Advanced
Masa: 2465 kg
Dimenzije: 490x194x162 cm
Snaga: 300 kW/408 KS
Baterija: 95 kWh 
0-100 km/h: 5,7 s
Najveća brzina: 200 km/h
Doseg minimum: 369 km
Doseg maksimum: 440 km
Potrošnja: 22,2 - 26,1 kWh/km
Cijena: 845.721 kn (testni model), 576.724 kn (osnovni model)

Testirani auto u opremi ima 360° parkirne kamere, Bang & Olufsen audiosustav, S-line paket, alunaplatke 21”, virtualne retrovizore, četverozonsku klimu, panoramski krovni otvor...

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 5
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
EKSKLUZIVAN INTERVJU ZA 24SATA

Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista

Poznati travel influencer prvi je Hrvat koji je proputovao svih 197. država svijeta. Šri Lanka mu je bila posljednja na listi, otkriva nam u koju se zemlju ne bi vraćao, koja mu je najdraža, ali i kako je sve krenulo
Andrijašević za 24sata: Dinamo više priča nego što igra, Rijeka mora kupovati, Hajduk ne...
JADRANSKI DERBI

Andrijašević za 24sata: Dinamo više priča nego što igra, Rijeka mora kupovati, Hajduk ne...

U Kini sam tri i pol godine, Kouassi me nasmijava imitacijama i pričama na hrvatskom jeziku. Ove godine me Dinamo neugodno iznenađuje, tako dobro gura u Ligi prvaka, a ne može spojiti dvije dobre utakmice u HNL-u
10 recepata s kiselim zeljem: Odlično ide s grahom i palentom
JAČA IMUNITET!

10 recepata s kiselim zeljem: Odlično ide s grahom i palentom

Kiseli kupus prozvan je metlom za želudac i crijeva, a ujedno jača živce i potiče stvaranje krvnih stanica. Bakterije mliječne kiseline iz kiselog kupusa održavaju crijevnu floru zdravom