Stigla je nova Škola budućnosti: Radit ćemo robote za Mars | 24sata
Obavijesti

Tech

Komentari 0

Stigla je nova Škola budućnosti: Radit ćemo robote za Mars

Stigla je nova Škola budućnosti: Radit ćemo robote za Mars
1

Inovacijski projekt tvrtki STEMI, A1 i Infobip za učenike osnovnih škola od ove godine provodit će i u BiH te SAD-u. Učenici će raditi igrice, chatbotove i proširenu stvarnost

VIDEO

Više od 4000 učenika, 400 nastavnika i 200 škola sudjelovalo je u prošloj sezoni Škole budućnosti, a ovogodišnji projekt mogao bi ih okupiti još i više. Projekt koji je prije nekoliko godina pokrenula tvrtka STEMI u suradnji s Infobipom i A1 širi se i na susjednu Bosnu i Hercegovinu te na Sjedinjene Američke Države. Škola budućnosti postala je pravi edukacijski pokret STEMwave. Kako organizatori ističu, fokus učenika u četvrtoj sezoni je na pripremi Hexapod robota za ekspediciju na Mars, izradi igara i chatbotova korištenjem umjetne inteligencije te na proširenoj stvarnosti. Kroz te projekte učenici će se susresti s najaktualnijim temama današnjice, poput sigurnosti na internetu i ravnopravnosti spolova.

Umjetna inteligencija

- Svi smo svjedoci koliko je pažnju javnosti posljednjih godinu dana zaokupila pojava ChatGPT-ja. To je tehnologija koja je postala integralni dio poslovnog svijeta te će joj uloga postajati sve važnija. Zbog toga je potrebno da djeca u školama budu svjesna te tehnologije, što ona omogućuje, kako je ispravno koristiti, ali i upozoriti na potencijalne rizike - rekao je Izabel Jelenić, suosnivač i tehnički direktor Infobipa.

Nove prilike za djecu u Hrvatskoj

Uz tvrtke koje kontinuirano podržavaju projekt, kao što su AVL Hrvatska, Span, Aluflexpack i Atos Hrvatska, ove godine priključila se zaklada udruge Association of Croatian American Professionals (ACAP).

- Ponosni smo da je vrijednost projekta te važnost pripremanja mladih za svijet budućnosti prepoznala i udruga ACAP koja će nam pomoći ove sezone napraviti značajne iskorake u građenju globalne zajednice koja stvara škole budućnosti, a djeci u Hrvatskoj stvara prilike da ispune svoj potencijal - ističe Marin Trošelj, direktor tvrtke STEMI.

- Kroz projekt STEMwave - Škola budućnosti želimo doprinijeti razvoju informiranog i uključivog digitalnog društva koje svakom pojedincu pruža jednake mogućnosti za razvoj. Drago nam je što se projekt širi i na druge zemlje pružajući još većem broju djece priliku da upoznaju tehnologije, usvajaju nove vještine te budu spremni za nadolazeće izazove i prilike jednog dana kad dođu na tržištu rada. Ovaj projekt dio je inicijativa održivog razvoja kroz koje želimo do 2027. godine educirati pola milijuna ljudi na svim tržištima na kojima A1 Grupa posluje - zaključuje Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja, ljudske potencijale i korporativne komunikacije u A1 Hrvatska.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0

VIDEO

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Plus+ Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u