Obavijesti

Tech

Komentari 28

Superbrz i superštedljiv: Vozili smo Hondu Civic 2,2 i-DTEC

Superbrz i superštedljiv: Vozili smo Hondu Civic 2,2 i-DTEC
3

Iako je zadržao futuristčki dizajn i sportski nastup, Civic je potpuno nov. I u trendu, a to znači efikasniji, mekši, komforniji, veći, štedljiviji, i manje beskompromisan

VIDEO

Vjerovali ili ne, Civic je već punih 40 godina na tržištu. Deveta generacija znatno je veća od prethodnika, a prepoznatljiv klinasti oblik više nije zaobljen kao prije, već trendovski izdužen i zaoštren. A bome i nakićen - što raznim ispupčenjima na karoseriji, što obrubima koji imitiraju karbon. I unutrašnjost je u osnovni ostala ista, što znači da je i dalje vrlo futuristička, ali i nepraktična. Ok, Civic se sada pali normalno, samo ključem, no vozača napada pet različitih instrumenata na dva kata. I dok radio (s MP3 CD playerom i USB-om) na sebi nosi bespotrebno prevelike prekidače, putno računalo nema zasebne kontrole već se njime upravlja preko upravljača kompliciranim putem kroz menije.

No zato Civic s 407 litara ima jedan od najvećih prtljažnika u klasi,  staklene površine su veće nego prije, ali preglednost je i dalje vrlo loša i to na sve strane. Srećom nije se puno promijenio ni način na koji Civic vozi. Iako je osjetno mekše ugođen, i dalje je to naglašeno sportski kompakt kojeg i dizelski motor sa 150 KS čini itekako brzim. Nažalost sjedi se previsoko, a upravljač je prenizak, ali iako mali, iznimno je precizan i stoga pravi užitak u vožnji. Mjenjač, osim što više nema “spaceball” kućište, nije tako brz i lak za korištenje kao ranije, no zato su kočnice daleko bolje.

I motor je znatno unaprijeđen. Radi tiše, mekše i uglađenije, a uz start/stop sustav vrlo je štedljiv, naročito s obzirom na performanse koje nudi. Toliko je snažan već od ler gasa da ga ne treba vrtjeti iznad 3000 o/min ni u sportskoj vožnji. Pritom zajednička prosječna potrošnja testova pet različitih redakcija nije prešla 7 l/100 km! Cijena, bez 34.800 kuna dodatne opreme, u skladu je s konkurencijom.

Snažan, a troši vrlo malo

Voziti sa sportskim kompaktom od 150 KS sa 6,0 l/100 km u stani-kreni gradskoj vožnji zaista je hvale vrijedan rezultat. Autocesta odnosi tek pola litre više, a otvorena i do litru manje.

Previše različitih zaslona

Kokpit Civica i dalje bombardira hrpom raznih, razdvojenih instrumenata i zaslona. Nekom to može djelovati “fora”, ali u praksi je vrlo zbunjujuće - ispočetka zaista ne znate kamo gledati.

Honda Civic 2.2 i-DTEC Sport

masa: 1498 kg
dimenzije: 430x177x147cm
obujam:  2199 ccm
snaga:  110 kW/150 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  8,8 s
najveća brzina: 217 km/h
potrošnja:  4,4 l /100 km
cijena: 230.800 kn (testni model)   195.990 kn (bez doplata)
konkurencija: Ford Focus, Opel Astra, VW Golf, Mazda3, Volvo C30

PLUS: osebujan izgled, odlično ležanje na cesti, niska potrošnja goriva, prostranost prtljažnika, elastičan i snažan motor, vrlo precizan upravljač
MINUS: nepregledan na sve strane, položaj za upravljačem, buka ceste, previše raznih zaslona, ponekad zapinjuć mjenjač

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 28

VIDEO

Isprobali smo Huaweijev udarac Appleovu satu: Tanji, lakši i izdržljiviji Watch Fit 3 na testu
KOCKASTI SUPUTNIK

Isprobali smo Huaweijev udarac Appleovu satu: Tanji, lakši i izdržljiviji Watch Fit 3 na testu

Huawei Watch Fit 3 dolazi u četvrtastom kućištu, puno ozbiljnijeg izgleda od prethodnika, ali i sa odličnom kvalitetom izrade. Sat je iznimno lagan, a baterija mu komotno traje desetak dana s jednim punjenjem

'Živim za svoje četiri predivne kćeri, već sutra mogu umrijeti'
MAJKA HRABROST

'Živim za svoje četiri predivne kćeri, već sutra mogu umrijeti'

Poduzetnica Tea Perović (40), mama četiri djevojčice u dobi između 3,5 i 7,5 godina, bori se s rakom koji je metastazirao. Pomažu joj vjera i pisanje, a predstavit će knjigu 'Stvorene smo za nebo'
Lasagnu je na Doru nagovorio prijatelj, a njegov najmlađi član benda vratio se u školske klupe
JEDINSTVENI I SLOŽNI

Lasagnu je na Doru nagovorio prijatelj, a njegov najmlađi član benda vratio se u školske klupe

Marko Purišić, poznatiji kao Baby Lasagna, vrijedno radi na novom albumu, koji stiže na jesen. Za njegov uspjeh zaslužan je cijeli tim