Obavijesti

Tech

Komentari 21

Testirali smo Megane Conquest: Ovaj SUV je s razlogom trenutno najpoželjniji model Renaulta

Testirali smo Megane Conquest: Ovaj SUV je s razlogom trenutno najpoželjniji model Renaulta
18

SUV s kosim, "coupeovskim" stražnjim dijelom vrlo je atraktivan, a dobar dizajn spaja s visokom razinom praktičnosti i prostranosti. Posebne pohvale idu benzinskom motoru od 158 KS

Megane Conquest danas je jedan pod najtraženijih modela Renaulta na  tržištu iako uz Koleosa predstavlja sam vrh ponude ove francuske marke. SUV s kosim, "coupeovskim" stražnjim dijelom vrlo je atraktivan, a dobar dizajn spaja s visokom razinom praktičnosti i prostranosti. 

Conquest je dizajnerski vrlo dobro pogođen. Kombinacija SUV-a i coupea danas je sve više in, a svidjela se i kupcima Renaulta koji su ubrzo nakon premijere ovog auta svoj fokus skrenuli s Kadjara na Megane Conquest. Prilično velik SUV dugačak je 457 centimetara što ga čini jednim od najvećih ali najprostranijih kompaktnih SUV-ova na tržištu. 

Praktičnosti ne pomaže stražnji kosi dio, no unatoč tome straga ima dovoljno mjesta za glave osoba visokih do 190 centimetara. Sasvim dovoljno. Isto vrijedi i za prostor za noge. Ako niste viši od 190 centimetara, ugodno ćete se osjećati. Prtljažnik je s 513 litara zapremine izuzetno prostran.

Kabina je dizajnirana tipično za novije modele Renauta, s velikim uspravnim dodirnim zaslonom i vrlo raskošnim digitalnim instrumentima ispred vozača. Dizajn unutrašnjosti je vrlo moderan, a izrada i materijali ostavljaju dojam vrlo visoke kvalitete. 

Testirani model opremljen je benzinskim motorom za kojeg imamo samo riječi pohvale. Riječ je o dobro poznatom 1,3 litrenom agregatu koji se ugrađuje još u Nissan i Mercedes. Na papiru razvija 158 KS, no u praksi imate dojam da je snage i više. Posebno prilikom međuubrzanja koje ovaj auto obavlja vrlo brzo. Subjektivni dojam mnogo je bolji od tvorničkog podatka o ubrzanju do 100 km/h za 9,1 sekundu.

Pogon velike pohvale zaslužuje i zbog komfora. Opremljen je blagim hibridnim sustavom kojeg ćete primijetiti samo po gašenju motora kad otpustite gas. Kada se vozite umjereno motor radi vrlo tiho te odlično "surađuje" s automatskim mjenjačem koji ima dvije spojke i sedam brzina. Uz agresivniju vožnju motor postaje malo glasniji, no još uvijek u granicama onoga što bismo okarakterizirali kao tiho.

Pohvale zaslužuje i potrošnja. Na testu je ona uz umjerenu kombiniranu vožnju vožnju iznosila 6,1 l/100 kilometara. U gradskoj vožnji prosjek je bio 7,3 l/100 kilometara, a uz vrlo agresivnu vožnju podigli smo ga na 9 l/100 kilometara. Vrlo dobro za veliki SUV s benzinskim motorom. 

Ovjes je prvenstveno komforan. Automobil se jako dobro snalazi na lošijim cestama kakvim obiluje Hrvatska. Pri agresivnijoj vožnji primjetno je naginjanje karoserije, no auto vrlo dobro drži pravac koji mu zadate prosječno preciznim i izravnim upravljačem. Sve u svemu, može se u njemu i jutiti, no Megane Conquest bolje se "osjeća" kada od njega tražite komfor. Pri visokim brzinama na autocestama maksimalno je uvjerljiv.

Megane Conquest je vrlo dobar automobil bez nekih izraženih minusa. Kompletan paket, vrlo prostran praktičan i odlično motoriziran. S obzirom na to koliko su u posljednje vrijeme narasle cijene automobila cijena od 262.900 kuna za ovaj auto nije pretjerana jer se radi o modelu s vrlo bogatim i atraktivnim RS-Line paketom opreme (detaljniji opis opreme potražite na dnu), najsnažnijim motorom u ponudi i automatskim mjenjačem. 

 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 

masa: 1322 kg
dimenzije: 457 x 182 x 158 cm
obujam: 1330 ccm
snaga: 116 kW/158 KS  
0-100 km/h: 9,1 s
najveća brzina: 205 km/h
potrošnja: 5,8 l/100 km
cijena: 260.900 kn (testni model),  211.900 kn (osnovni Megane Conquest )

 
Važnija oprema Renault Megane Conquest R.S. Line TCe 160 EDC

Alunaplatci 18", automatska dvozonska klima, digitalni instrumenti 10", dodirni zaslon 9,3", navigacija, bežično punjenje mobilnog telefona, sjedala presvučena Alcantarom, grijana prednja sjedala, grijani upravljač, parking senzori od 360", kamera za vožnju unatrag, RS ine vanjština i unutrašnjost, adaptivni tempomat...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 21
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
EKSKLUZIVAN INTERVJU ZA 24SATA

Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista

Poznati travel influencer prvi je Hrvat koji je proputovao svih 197. država svijeta. Šri Lanka mu je bila posljednja na listi, otkriva nam u koju se zemlju ne bi vraćao, koja mu je najdraža, ali i kako je sve krenulo
Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...
TEŠKA ŽIVOTNA PRIČA

Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...

Najbolja hrvatska boksačica Ivana Habazin (35) prošla je trnovit put do svjetskih pojaseva. Umirovila se nakon posljednjeg poraza
Ilona skinula zaručnički prsten u 'Ljubav je na selu': 'Ivice, dobio si tri prilike i sve tri si zeznuo!'
ZAVRŠILA ROMANTIČNA PUTOVANJA

Ilona skinula zaručnički prsten u 'Ljubav je na selu': 'Ivice, dobio si tri prilike i sve tri si zeznuo!'

Ilona je nakon zaruka vidjela da se Ivica dopisivao s bivšim djevojkama. 'Problem je što ne znam mogu li prijeći preko stvari koje si napravio, ne samo s Klarom... To je bio samo test', rekla je