Obavijesti

Tech

Komentari 34

Turbo toples: Ferrari California T premijeru će imati u Ženevi

Turbo toples: Ferrari California T premijeru će imati u Ženevi
6

Ferrari California T iz motora obujma 3885 ccm izvlači 412 kW. Do 'stotke' ubrza za 3,6 sekundi. Novi je model štedljiviji te troši 15 posto manje goriva od prethodnika

Svaki Ferrari koji je imao oznaku California sažimao je način na koji Amerikanci vide talijansku kompaniju: elegantno, sportski i kabrio. Isto vrijedi i za Californiju T koja će svoju premijeru imati na salonu u Ženevi u ožujku. Auto izgleda iznimno elegantno, za sportski dio vožnje brine se V8 turbo motor s 552 konjske snage i naravno, auto dolazi u kabrio izdanju. No, oznaka T u imenu se ne veže za toples verziju auta, već prvenstveno za Turbo motor obujma 3885 ccm iz kojeg se izvlači 412 kW snage pri 7500 o/min uz maksimalni okretni moment od 755 Nm. 

Automobil težak 1625 i dug 4,57 metara taj će motor do 'stotke' pogurati za samo 3,6 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 316 km/h. Dotjeran je i interijer, u kojem će vozače dočekati 6,5-inčni ekran osjetljiv na dodir. 

Novi Ferrari je i učinkovitiji uz emisiju CO2 od 250 g/km te kombiniranu potrošnju od 10,5 litara, koja je smanjena za 15 posto.  

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 34
Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju
PUNO BOLJE ISKUSTVO

Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju

Prije ove nadogradnje, odgovori na lokalne upite u Geminiju uglavnom su se sastojali od tekstualnih opisa s malom, često neuglednom kartom na samom dnu. Sada je situacija obrnuta.
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.