Thomas Kolster, utjecajni marketinški aktivist i osnivač Goodvertising pokreta, uz podršku ENNA-e na Dan planeta Zemlje u Rovinju će održati predavanje o tome kako brendovi mogu krenuti na put održivosti.
U Hrvatsku se vraća pionir oglašavanja i postavlja pitanje – lažete li da poslujete održivo?
Na Dane komunikacija, poznati festival kreativnosti i tržišnih komunikacija, stiže marketinški aktivist na misiji poticanja poslovnoga sektora da stavi ljude i planet na prvo mjesto! Thomas Kolster iskusni je stručnjak za brending i održivost koji je u gotovo dvadeset godina rada savjetovao Fortune 500 tvrtke, male start-upove, vlade, agencije i neprofitne organizacije na putu autentične svrhovitosti – bez lažnih obećanja potrošačima.
Poznat kao pionir oglašavanja sa svrhom, na glavnoj će festivalskoj pozornici, uz podršku ENNA-e i upravo u čast Danu planeta Zemlje, 22. travnja postaviti ključna pitanja o održivosti u svom predavanju naziva Faking Your Sustainability? i inspirirati na istinsku promjenu koja iz lokalne može prerasti u globalnu. Oni koji zaista brinu o svojoj zajednici i okolini rijetkost su na tržištu, tvrdi Kolster, a za ostale ovo će biti prosvjetljujući trenutak preispitivanja i novih (poslovnih) odluka! Svima koji imaju sluha za održive promjene, a posebice onima koji se na njih vole oglušiti, poručuje – promjena počinje upravo s vama.
„ENNA grupa, kao poslovni sustav nove generacije i jedan od vodećih investitora u Hrvatskoj i regiji, na održivost i promjene gleda kao na priliku za ulaganja i razvoj, bilo da se radi o obnovljivim izvorima energije, smanjivanju ugljičnog otiska u sektoru logistike i hrane, pa sve do društveno odgovornog poslovanja. Ono od čega uvijek polazimo su ideje i želja za razvojem, stoga nam je iznimna čast podržati predavanje Thomasa Kolstera na ovu temu, za koje smo sigurni da će nam svima biti odlična prilika da razmislimo na koje sve načine možemo unaprijediti svoje poslovanje u smjeru istinske održivosti“, rekao je Bruno Krčelić (Head of Marketing), ENNA.
Ovaj proslavljeni kreativac i osnivač globalnog Goodvertising pokreta rijetko miruje – uz objavljene knjige Goodvertising i The Hero Trap, Kolster piše za velike medijske kuće, među kojima su i The Guardian, Ad Age i Adweek, a inspirirao je i publiku više od 70 zemalja na događajima poput TEDx-a, SXSW-a, Cannes Lionsa, DAD-a i Sustainable Brandsa. Neprestano izaziva status quo svojim glasnim i često provokativnim stajalištima o vrijednostima, svrsi i leadershipu. „Na pretrpanom tržištu brendova dobročinitelja, ljudi ne kupuju vrijednosti brenda ili njegov 'zašto', već proizvode i usluge koji im pomažu da postanu bolja verzija sebe“, tvrdi Kolster.
Objavljen je i nestrpljivo iščekivani raspored Dana komunikacija. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Can, strateške stručnjakinje i direktorice Highsnobietyja koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; vodećeg futurista za kreativne tehnologije Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom; Main Monka Media.Monksa, najveće globalne platforme za digitalnu produkciju, Victora Knaapa; Roryja Sutherlanda, jednoga od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, te globalnog kreativnog direktora Ogilvya; Oprine IT djevojke i autorice bestsellera koja rasprodaje turneje diljem svijeta Kristine Kuzmič powered by Priceless.com; nadrealističkog redateljskog dvojca Vallée Duhamel; domaćeg filozofa svjetskog glasa Srećka Horvata; te pionira oglašavanja sa svrhom Thomasa Kolstera powered by ENNA, ne staju najave drugih zanimljivih sudionika ovog popularnog trodnevnog festivala.
Prijave za sudjelovanje na Danima komunikacija – koji, po svemu sudeći, ni ove godine neće razočarati – moguće su na www.danikomunikacija.com.
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema Association Excellence Awardsu, uz čak dvostruku nominaciju ove britanske organizacije, zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
***
O ORGANIZATORIMA:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
Ilona skinula zaručnički prsten u 'Ljubav je na selu': 'Ivice, dobio si tri prilike i sve tri si zeznuo!'
Zašto hrvatski sportaši hrle u Beograd na liječenje? Pregled je 5000 eura, a metode upitne...