Facebook at Work je poslovna verzija Facebooka, koja izgleda i radi gotovo isto kao i klasični Facebook, ali s alatima za rad i suradnju te bez raznih igara
Uskoro kreće poslovni Fejs, na njemu ništa od Candy Crusha
Nakon godine dana testiranja, Facebook bi u sljedećih nekoliko mjeseci trebao lansirati Facebook at Work, verziju društvene mreže namijenjenu poslovnim ljudima.
Nova mreža, kroz koju bi trebali surađivati i komunicirati na radnom mjestu, gotovo je identična klasičnom Facebooku, s News feedom, lajkovima i chatom.
- Rekao bih da je 95 posto onoga što smo razvijali za Facebook primijenjeno i ovdje - izjavio je za Reuters Julien Codorniou, Facebookov direktor za globalna platformska partnerstva u Facebooku.
No, korisnici će imati profile koji su drugačiji od njihovih postojećih Facebook profila, a kompanija za taj 'novi' Facebook razvija i posebne proizvode, poput sigurnosnih alata. Iako je skoro sve slično, na ovoj verziji Fejsa neće se moći igrati Candy Crush.
S testiranjima su krenuli u siječnju, a dosad je radio samo na pozivnicu i bio besplatan.
Jednom kad ga pokrenu, Facebook at Work će biti otvoren za sve kompanije, a kompanija planira naplatiti par dolara mjesečno po korisniku za premium usluge.
Analitičari iz IDC-a u kolovozu su objavili kako je tržište u koje ulazi i Facebook, a na kojem su LinkedIn i Monster, vrijedno oko 6 milijardi dolara godišnje. Facebook at Work inače koristi već više od 300 kompanija.