Novi Audi S1 dolazi s quattro pogonom, moćnim kočnicama i ovjesom, što bi ga uz snažan motor trebalo svrstati među najbrže u klasi. U prodaju će do početka ljeta
"Vatreno brz" najmanji Audi: S1 s pogonom na sve kotače
Gradski model Audija, mali A1, dobio je sportsko izdanje - S1. Automobil će se prodavati u dvije izvedbe, kao S1 Sportback s peterim vratima te S1 s trojim vratima. Mali sportski Audi bit će jedan od najbržih automobila u klasi, za što je zaslužan četverocilindrični motor s turbopunjačem. Dvolitreni TFSI je 1 KS snažniji od motora kakav koristi Golf GTI te razvija 231 KS i maksimalni okretni moment od 370 Nm. Mali i relativno lagani automobil, zahvaljujući tolikoj snazi, od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,8 sekundi te postiže maksimalnu brzinu od respektabilnih 250 km/h. Potrošnja goriva prema tvornici iznosi 7-7,1 l/100 km.
Audi S1 imenom podsjeća na legendarni sportski model Quattro S1 iz osamdesetih godina prošlog stoljeća. Kao i on, serijski je opremljen pogonom na sve kotače, što poboljšava prianjanje i omogućava osjetno bolja ubrzanja, a sličan efekt postiže i elektronička blokada diferencijala. Ovjes je osjetno modificiran u odnosu na klasične izvedbe A1 te je mnogo tvrđi, a upravljač je nanovo razvijen te je vrlo precizan i izravan. Tu je i elektronički sustav pomoću kojeg je moguće podesiti parametre rada motora, upravljača te serijskih varijabilnih amortizera. U seriji dolaze kotači promjera 17”, a može se doplatiti i za izvedbu od 18” . Za uvjerljivo zaustavljanje S1 brinu se moćne kočnice od 310 mm.
U odnosu na klasični A1, S1 je prepoznatljiv po sportskim karoserijskim detaljima, modificiranim stražnjim LED svjetlima te Xenon Plus svjetlima. Posebnim ga čine i specijalne boje, a u ponudi je i Quattro paket, koji donosi dodatne karoserijske detalje. U unutrašnjosti kupac može birati između klasičnih sportskih sjedala te sportskih sjedala s integriranim naslonima za glavu. U Njemačku S1 stiže za nekoliko mjeseci uz cijenu od 29.950 eura, a ubrzo nakon toga je i u Hrvatskoj.