Veliki asteroid će pored Zemlje proći na sigurnoj udaljenosti

Isti asteroid je pokraj Zemlje prošao još 1976. godine no tada ga nitko nije primijetio. NASA će ovaj put iskoristiti priliku i detaljno proučiti asteroid 2005 YU55

Asteroid veličine nosaća aviona sljedećeg tjedna proći će pored Zemlje na udaljenosti od 'samo' 320.000 km, piše Daily Mail. Isti asteroid već nas je 'posjetio' 1976. godine no tad ga čak ni NASA nije primijetila. S orbitom oko Sunca, ovaj asteroid toliko blizu Zemlji nije bio posljednjih 200 godina. Iako ga nećemo vidjeti golim okom, iz NASA-e kažu kako će se 8. studenog asteroid 2005  YU55 moći vidjeti pomoću teleskopa s najmanjim promjerom 15 cm.

Stručnjaci u NASA-i ''objekt blizu Zemlje'' pratit će radarskim teleskopom. Analizirat će njegov sastav i pokušati  otkriti otkud je došao. Nadaju se da će izračunati njegov utjecaj na Zemlju u sljedećih 100 godina.

- Nadamo se da ćemo ga uspjeti fotografirati i zatim proučiti njegovu površinu, oblik, dimenzije i druge važne karakteristike - rekao je glasnogovornik NASA-e. Stručnjaci ističu  kako bi dobra analiza mogla pomoći u razotkrivanju povijesti našeg Sunčevog sustava.

Asteroid 2005 YU55 otkrili su astronomi u Portoriku 19. travnja 2010.

Dr. Josip Paladino: 'Kod kuće sam papučar, ne jedem ništa cijeli dan i odlično sam'
VELIKI INTERVJU

Naš najbolji neurokirurg, prof.dr. Josip Paladino iza sebe ima 46 godina rada u struci, i nema namjeru stati. Iako stručnjak za mozak, njega kroz život vodi srce, kaže nam

Veliki vodič za Eurosong: Kako glasati, tko će voditi, kada će nastupati naš Baby Lasagna?
SVE ŠTO TREBATE ZNATI

U finale Eurosonga prolazi 10 najboljih pjesama iz prvog polufinala, i 10 iz drugog. Uz njih, u finalu se natječu i 'Big 5' zemlje, kao i zemlja domaćin
Koch je zbog petardi oglušio, a Maksimir je opisao rečenicom: Pravi stadion, smrdi po urinu!
BOLUJE OD NEIZLJEČIVE BOLESTI