Da je Viber sve popularnija platforma za brendove, pokazuje i statistika gdje je u Hrvatskoj korištenje poslovnih konverzacijskih poruka poraslo za 168 posto
Viber Chatbotovi pokazali se uspješnima: Unutar aplikacije možete i kupiti i platiti artikle
Rakuten Viber, predvođen Noom Bar Shay, Senior Partnerships Account direktoricom i Limorom Bailey, Partnership Account derektoricom, održao je zajedno s Ivicom Prlićem, Infobipovim menadžerom za Adriatic regiju, Silvijom Renušom, Senior Product Partnership menadžericom i Nedeljkom Miloševićem, menadžerom za regiju Jugoistočne Europe medijski event za regionalne brendove i predstavnike medija na Infobipovom zagrebačkom kampusu Alpha Centauri gdje su predstavili načine na koje Viber i Infobip pomažu brendovima da podignu korisničko iskustvo na višu razinu.
Sve informacije o kupoprodaji u jednoj aplikaciji
Noa Bar Shay, Senior Partnerships Account direktorica u Rakuten Viberu, naglasila je da se 89% tvrtki danas prvenstveno natječe na temelju korisničkog iskustva, a Viber dizajnira svoja poslovna rješenja kako bi pomogao brendovima poboljšati to iskustvo.
Tvrtke mogu slati personalizirane ponude putem promotivnih Viberovih poslovnih poruka kako bi potaknule kupnju, povećale prodaju, njegovale lojalnost brendu i smanjile troškove, jer su Viber poslovne poruke jeftinije od SMS-a ili bilo koje druge aplikacije za razmjenu poruka.
Zauzvrat, kupci dobivaju relevantne ponude, pravovremene prijedloge, korisne informacije, popuste koje je lako iskoristiti. Brendovi mogu informirati svoje kupce o statusu njihove narudžbe, bilo da se radi o kupnji, potvrdi za bankovnu transakciju ili statusu isporuke zahvaljujući transakcijskim poslovnim porukama.
Poboljšani i Chatbotovi
Uključujući se u trend razgovora u stvarnom vremenu, brendovi mogu voditi dijaloge sa svojim klijentima koji im mogu pomoći da povećaju konverzije, pruže prodajnu podršku, izgrade lojalnost, dobiju povratne informacije od kupaca i još mnogo toga.
Pomoću Viber Chatbotova brendovi sada mogu pružiti svojim klijentima poboljšanu automatiziranu uslugu slanja poruka koja je dostupna 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, nudeći više pogodnosti kao što su prilike za kupnju i plaćanje artikala izravno unutar jedne aplikacije, osobito sada kada 82% potrošača očekuje trenutačni odgovor na svoje upite.
Viber prva aplikacija s poslovnim porukama za brendove
Budući da je Viber bio prva aplikacija za razmjenu poruka koja je ponudila poslovne poruke brendovima (tada su se zvale servisne poruke), Infobip je postao jedan od njegovih prvih službenih i pouzdanih partnera koji je pomogao da se komunikacija između brendova i korisnika podigne na novu razinu.
- Drago nam je što već sedmu godinu surađujemo s Viberom koji je ujedno i jedan od naših ključnih kanala u sklopu Infobipove cloud komunikacijske platforme. Zajedno s Viberom stvaramo tehnološko-komunikacijski ekosistem koji se integrira u brojne digitalno nativne platforme poput Salesforce Marketing Clouda, Microsoft Bot Frameworka i Oracle Eloque, te ujedno i nekih od najvećih svjetskih brendova - poručio je Ivica Prlić, Infobipov menadžer za Adriatic regiju.
Na temelju podataka prikupljenih od siječnja do rujna 2022. u odnosu na isto razdoblje 2021., Viber je naglasio da je u Hrvatskoj zabilježen rast konverzacijskih poslovnih poruka od 168%, rast transakcijskih od 131% i rast promotivnih od 40%, što jasno pokazuje vrijednost poslovnih poruka, zahvaljujući pogodnostima koje pružaju i kupcima i brendovima.