Obavijesti

Tech

Komentari 0

Viber i Dimelo: partneri na polju digitalne korisničke podrške

Viber i Dimelo: partneri na polju digitalne korisničke podrške
1

Jedinstveno partnerstvo ponudit će vrhunsko iskustvo globalne korisničke službe, a povezat će se putem usluge slanja poruka.

900 milijuna ljudi diljem svijeta koristi Viber u svrhu slanja poruka, dok Dimelo mjesečno prometuje s preko 14,5 milijuna poruka. Ovim partnerstvom, obje tvrtke svojim korisnicima namjeravaju ponuditi vrhunsko iskustvo globalne korisničke službe, a povezat će se putem usluge slanja poruka.

Stéphane Lee, suosnivač i izvršni direktor Dimela:
"Pružanje najboljeg mogućeg iskustva korisnicima naših klijenata cilj je kojem neprekidno težimo i od kojeg ne odustajemo, gdje god se nalazili. Spajanje novih, popularnih komunikacijskih kanala nužno je kako bi se taj cilj postigao i na globalnoj razini, a suradnja s Viberom još je jedan korak u tom smjeru. Tvrtke čiji kupci Viber koriste u osobnoj komunikaciji sada će se s njima moći povezati na istom kanalu."

Cristina Constandache, potpredsjednica za globalna partnerstva Vibera izjavila je:
"Usluga slanja poruka više nije rezervirana samo za osobne razgovore. Korisnici diljem svijeta kontakt s tvrtkama čije usluge koriste žele moći ostvariti putem istih onih kanala koje koriste u svakodnevnom životu. Ovo strateško partnerstvo s Dimelom pomoći će nam uslugu korisničke podrške putem poruka ponuditi svim tvrtkama koje su spremne digitalizirati to iskustvo i ispuniti očekivanja svojih korisnika na način na koji oni to očekuju."

Tijekom 2017., servise za slanje poruka koristilo je 2,5 milijardi ljudi, a jačanje tog trenda očekuje se i u 2018. Umjetna inteligencija i chatbotovi predstavljat će važan faktor u procesu prihvaćanja komunikacije porukama od strane brendova. I Viber i Dimelo posjeduju uslugu chatbota, koju razvijaju u smjeru stvaranja ekosustava prikladnog za suradnju ljudi i robota.

Za tvrtke čiji korisnici rado koriste Viber, to znači mogućnost spajanja aplikacije za slanje poruka izravno na Dimelo platformu, kako bi zaposlenici njihove korisničke službe na dolazne poruke mogli odgovarati istovremeno kad i na ostale digitalne kanale (email, chat uživo, društvene mreže itd.). Ovo će jedinstveno partnerstvo biti od iznimne koristi i samim korisnicima, koji će brendove sada moći kontaktirati putem svojim omiljenih kanala, s bilo kojeg mjesta u svijetu, bez potrebe za prilagođavanje radnom vremenu ili posebnom kanalu. Korištenje asinkronih kanala, kao što je Viber,

također smanjuje potrebu da se korisnici ponavljaju jer se razgovori snimaju i zaposlenicima su uvijek dostupni.

Na kraju, ovo će partnerstvo biti od koristi milijunima korisnika i tvrtki diljem svijeta u stvaranju još praktičnije, digitalne strategije korisničke podrške.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama