Obavijesti

Tech

Komentari 4

Vlasnik 20 'Lavova' iz Cannesa gostuje na Digital Takeoveru

Vlasnik 20 'Lavova' iz Cannesa gostuje na Digital Takeoveru
6

Peter Corbett je osnivačiStrategyLabsa, digitalne agencije koja razvija rješenja za izazove klijenata te ih uvodi u online i offline svijet. Njegovi radovi osvajaju brojne nagrade i priznanja

VIDEO

Peter Corbett je prvi predavač čije će bogato i zanimljivo iskustvo privući veliko zanimanje sudionika velike ovogodišnje digitalne konferencije Digital Takeover, koja će biti 13. ožujka u Cinestaru u zagrebačkom Branimir Centru.

Za Corbetta bez sumnje možemo reći da je inspirativan lider bogatog iskustva koji uspješno povezuje kreativnu i tehnološku zajednicu. Osnivač je iStrategyLabsa, digitalne agencije koja razvija rješenja za izazove klijenata te ih uvodi u online i offline svijet. Njegovi radovi osvajaju brojne nagrade i priznanja, a među njima se nalazi čak 20 “Lavova” iz Cannesa. 

Predavanjem na konferenciji Digital Takeover odvest će vas na čarobno putovanje kroz nove mogućnosti za marketingaše, proizvođače, programere i poduzetnike. Budući da društvene i mobilne tehnologije rapidno mijenjaju način na koji konzumiramo informacije, komuniciramo jedni s drugima, pa čak i donosimo odluke, brendovi i agencije prisiljeni su promijeniti način na koji dosežu do postojeće i nove publike. 

23 -broj tvrtki s popisa Fortune500 kompanija s kojima je u proteklih devet godina radila agencija prvog predavača Digital Takeover konferencije
500 - sudionika okupila je prva velika Digital Takeover konferencija prošle godine u zagrebačkom Branimir Centru
1500 - sudionika prošlo je dosad kroz manja Digital Takeover predavanja koja su kulminirala velikom konferencijom
1500 - kuna cijena je Early Bird ulaznice za Digital Takeover. Ulaznice su dostupne do kraja siječnja u ograničenoj količini

U svojem predavanju Peter Corbett dat će nam detaljno objašnjenje pristupa korisničkom iskustvu na društvenim mrežama s ciljem povećanja engagementa - od “hakiranja” fizičkih objekata/prepreka pa do implementacije zadnjih novosti iz mobilnog svijeta u stvarni svijet.

Peter Corbett je poznato ime u marketinškoj industriji s bogatim iskustvom u području tehnoloških inovacija i fokusom na izgradnji zajednice te širokih interesa i specijalnosti - od programiranja i dizajna, TV produkcije pa do oglašavanja. Surađivao je s vodećim svjetskim brendovima i osmislio globalno zapažene kampanje. Neki od njih su: General Electric, Facebook, Google, Disney, Audi, Coca-Cola, Ford, Intel, Microsoft i drugi. Savjetuje stotine tehnoloških tvrtki i startupova u cijelom svijetu. Utemeljitelj je velikog tehnološkog DC Tech Meetupa koji trenutačno ima 19.000 članova i pokretač je festivala DCWEEK za više od 12.000 sudionika. Uz 20 Lavova u Cannesu, osvojio je i dvije nagrade za malu agenciju godine, a BizBash ga je 2015. proglasio najinovativnijom osobom za evente i tri puta su ga proglašavali najutjecajnijom osobom mlađom od 40 godina iz Washingtona. 

1
| Foto: Davor Puklavec/PIXSELL, ilustracija

Više od 500 domaćih i regionalnih stručnjaka okupilo se prošle godine na prvoj velikoj digitalnoj konferenciji Digital Takeover, na kojoj je 18 međunarodnih i domaćih predavača predstavilo najnovije trendove i znanja iz struke. Velika konferencija bila je kulminacija platforme koju su 24sata pokrenula još 2015. godine, a koja je kroz više od deset manjih događaja okupila više od 1500 sudionika.

S još bogatijim programom i renomiranim predavačima, fokus konferencije u 2018. jest ljudski faktor u digitalnoj transformaciji te način na koji treba slušati korisnika i pristupati mu u eri u kojoj je praćenje inovacija u tehnologiji i navika korisnika neizbježno. Donosimo širu sliku digitalne transformacije, nova i konkretna rješenja te savjete za kreiranje održive digitalne kulture na hrvatskom tržištu, koje tek čeka “eksplozija” digitala. Naglašavamo i važnost praćenja trendova u digitalu kako bi se izvuklo najbolje iz tog svijeta.

Na vrijeme osigurajte svoje mjesto i budite dio druge po redu konferencije Digital Takeover koja će se održati 13. ožujka 2018. u Cinestaru u zagrebačkom Branimir Centru. U prodaji su Early Bird ulaznice u ograničenoj količini po cijeni od 1500 kuna, a u njihovu je cijenu uključeno sudjelovanje na svim predavanjima, panelima i ostalim programskim formatima konferencije, kao i ručak, pauze za kavu i druženje nakon službenog programa uz hranu i piće. Early Bird ponuda vrijedi do 31. siječnja, nakon čega redovita cijena kotizacije iznosi 2600 kuna i last minute po cijeni od 2900 kuna. Uskoro otkrivamo ostale predavače i paneliste te bogat i raznolik program. Novosti pratite na Facebooku i www.digitaltakeover.hr.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 4
VIDEO

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu