Redizajnirani Golf, unatoč malim promjenama na izgledu, privlači poglede kao rijetko koji drugi kompaktni automobil. Nakon što je stigao u Hrvatsku, mi smo vozili osnovni model
Vozili smo novi Golf: I benzinac oduševio, ali dizel je ipak dizel
Tek je stigao u Hrvatsku, a mi smo s novim Golfom već stigli napraviti više od 1000 kilometara. Vozili smo osnovnu izvedbu s 1-litrenim benzinskim motorom s tri cilindra koji razvija 110 KS te oduševljava mirnim i izuzetno tihim radom.
Zbog toga neupućeni ne bi ni primijetili o kakvom se motoru radi. Performanse s ovim motorom su vrhunske. Ubrzanje do 100 kilometara na sat traje samo 9,9 sekundi, a maksimalna brzina je 196 kilometara na sat. Tijekom testne vožnje na otvorenoj cesti trošili smo okruglih šest litara, dok je u gradu potrošnja iznosila 7,6 litara na 100 kilometara. Motor se superiorno ponašao i na dugom putovanju pod punim opterećenjem, s pet osoba u autu i s punim prtljažnikom. Zbog svega toga je možda i najbolji trocilindrični mali motor trenutačno na tržištu. Osnovni model dobro je opremljen.
Serijski dolazi s automatskim klima-uređajem. U top opremi Highline, kakvu smo mi vozili, u seriji je i tempomat s automatskim održavanjem udaljenosti što je svakako veliko iznenađenje za inače ne previše raskošni VW. Osnovni model stoji 129.600 kuna. Ipak, dizel je i dalje glavni izbor kupaca Golfa.