Hyundai i30 Fastback je nova verzija kompaktnog auta s kosim stražnjim krajem u stilu Coupea, a i30 N je sportska varijanta s 275 KS, vrhunskim zvukom i voznim karakteristikama dostojnima trkaće staze
Vrhunski noviteti: Hyundai i30 nikad nije bio brži i atraktivniji
Velikom svjetskom prezentacijom u njemačkom Düsseldorfu Hyundai je kompletirao ponudu svojeg najvažnijeg i najprodavanijeg europskog modela, i30. Novost u ponudi je atraktivni Fastback, te sportska izvedba N koja je najbrži kompaktni Hyundai ikada.
Pogledajte video
Pokretanje videa...
Novi i30 Fastback je automobil s petorima vratima i kosim stražnjim dijelom inspiriran kupeom, model kakav niti jedan drugi konkurent, izuzev premium proizvođača ne nudi. U odnosu na klasični i30 blago mu je promijenjen prednji kraj, dok su bočna linija i stražnji dio u potpunosti novi. Automobil je 12 centimetara duži od klasičnog i30, te osjetno niži, a osim boljeg izgleda donosi i bolje vozne osobine jer je karoserija spuštena 5 mm, a ovjes 15 posto tvrđi. Kupci će moći birati između dvije verzije s benzinskim motorima od 120 i 140 KS te dvije dizelske izvedbe sa 110 i 136 KS.
Novi i30 N najbrži je serijski kompaktni Hyundai u povijesti. Automobil je u potpunosti razvijen na Nürburgringu, a testiran je i na posljednjem izdanju utrke 24 sata Nürburgringa. U odnosu na standardni i30, automobil donosi potpuno novu prednju osovinu, upravljački mehanizam, elektroničku blokadu diferencijala i elektronički nadziran ovjes.
Kako tvrdi Hyundai automobil je na trkaćoj stazi jedan od najboljih auta u klasi, no to ćemo moći provjeriti tek na jesen kada će se održati prve probne vožnje. U ponudi su dvije izvedbe, osnovna ima 2-litreni motor s 250 KS, dok snažnija iz istog obujma razvija 275 KS i 353 Nm okretnog momenta. To je dovoljno za maksimalnu brzinu od 250 km/h te ubrzanje do 100 km/h za samo 6,1 sekundu.
Mjenjač je ručni sa šest brzina, no auto ima i Launch control funkciju a vozač može birati između pet načina vožnje, od ekološkog do personaliziranog sportskog. Posebno oduševljava sirovim sportskim zvukom i "pucanjem" iz ispuha što je rijetkost među konkurencijom. Automobil u hrvatsku stiže u studenom dok ćemo na Fastback morati pričekati do 2018. godine.