Obavijesti

Tech

Komentari 12

Toyota C-HR s trunkom agresive iz auta svjetskog rally prvaka

Toyota C-HR s trunkom agresive iz auta svjetskog rally prvaka
20

Ime C-HR GR Sport obećava mnogo. I ovaj auto ne razočarava, no nije ono što mu ime sugerira. Atraktivni SUV slijedi gotovo sve vrijednosti koje Toyota zastupa posljednjih godina. Sve osim WRC brutalnosti...

Njegovo ime zvuči impresivno. G-HR GR Sport.  Ljubitelji automobila znaju što može i zna Toyotin sportski odjel GR što je skraćenica za Gazoo Racing. Japanski genijalci napravili su WRC auto u kojem su u prošle dvije godine Sebastien Ogier i Ott Tanak osvajali svjetska prvenstva, a napravili su i cestovni Yaris kojeg mnogi trenutno smatraju najboljim malim sportskim autom na svijetu. 

No moramo vas razočarati GR Sport je u ovom autu samo oznaka opreme. Ovaj C-HR je klasičan Toyotin hibrid, a ne sportski auto. Iako može biti prilično zabavan i vrlo brz.

Oprema GR Sport se odnosi uglavnom na unutrašnjost automobila. Izvana ona donosi samo ogromne sportske naplatke od 19" sa širokim gumama i kompletna LED prednja i stražnja svjetla. Iznutra imamo sportski upravljač, sportska sjedala i mnoge druge sportske ukrase. Nekakvih zahvata na ovjesu i drugim detaljima koji bi utjecali na vozne osobine oprema GR Sport ne donosi.

Mala trunka agresive iz naslova odnosi se dakle samo na izgled. Iako i pogon C-HR-a "nije za baciti". Riječ je o snažnom hibridnom sustavu kojeg je moguće dobiti i uz druge pakete opreme. On se sastoji od benzinskog motora obujma dvije litre koji razvija 152 KS i dodatnog električnog motora.

Ukupna snaga sustava je 184 KS, a to garantira sasvim dobre performanse. Ubrzanje do 100 km/h traje 8,2 sekunde, što je na granici sa sportskim vrijednostima, no međuubrzanja su još impresivnija. Ovaj C-HR se može voziti itekako dinamično. Maksimalna brzina pak nije impresivna. Ona je kao na drugim hibridnim Toyotama ograničena. Ovdje na 180 km/h.

Dakle, C-HR može zabavljati brzom vožnjom, no ako vas više zabavlja opuštena vožnja i veseli mala potrošnja ovaj auto je odličan. Potrošnja može biti zaista mala. Na testu smo u gradu uz prosječnu vožnju trošili okruglih pet litara, a prosjek testa koji je uključivao  dvjestotinjak kilometara u gradu i put autocestom iz Zagreba do Zadra i natrag bio je itekako prihvatljivih 5,7 litara. 

Toyotin hibridni sustav odlično je izbalansiran. Auto se ne puni vanjskom strujom nego je generira kočenjem, usporavanjem i radom benzinca te u prosjeku više od 50 posto vremena vozi na struju. Otuda i mala potrošnja. Dodatna prednost takvog rada je i vrlo niska razina buke u vozilu većinu vremena. To, udoban ovjes i nježan CVT mjenjač čine CH-R vrlo komfornim autom. 

C-HR je komforan, no ne i tako prostran kao što biste očekivali od SUV-a dužine 4,4 metara. Prtljažnik je s 358 litara osjetno ispod prosjeka za SUV-ove ove veličine, a ni straga nema mjesta u izobilju. Tu C-HR plača danak svojem razigranom vanjskom dizajnu pri kojem se nije previše pazilo na praktične vrijednosti. Tako i "skrivena" kvaka za otvaranje stražnjih nije baš najpraktičnija. 

Dakle testirani C-HR nije sportski auto, ovo je samo sportski ušminkan auto. No ipak je brz, a pritom i iznimno štedljiv. Uz sve to dobro izgleda, a ni cijena, s obzirom na sve ponuđeno, nije uopće pretjerana. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 
masa: 1560 kg
dimenzije: 440 x 180 x 156 cm
obujam: 1987 ccm
snaga: 135 kW/184 KS  
0-100 km/h: 8,2 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja: 5,2 - 5,7 l/100 km
cijena: 231.800 kn (testni model), 186.100 kn (osnovni C-HR Hybrid )

 
Važnija oprema Toyota C-HR GR Sport 2.0 Hybrid Dynamic Force

GR Sport Alunaplatci 19", GR Sport unutrašnjosti i sportski upravljač, ionizator zraka, LED prednja svjetla, dodirni zaslon 8", dvozonska klima, navigacija

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 12
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Bankrotirao tvorac Roombe, korisnici u strahu: 'Hoće li nam usisavači prestati raditi?'
ROBOTI NA SAMRTI?

Bankrotirao tvorac Roombe, korisnici u strahu: 'Hoće li nam usisavači prestati raditi?'

Unatoč crnim vijestima, za sada nema razloga za paniku. iRobot je pokrenuo unaprijed dogovoreni stečajni postupak, što znači da će kontrolu nad tvrtkom preuzeti njezin najveći vjerovnik i proizvođač, kineska tvrtka Shenzhen Picea Robotics.