Obavijesti

Tech

Komentari 4

Yahoo plaća 1,1 mlrd. dolara za Tumblr: Nećemo ga upropastiti

Yahoo plaća 1,1 mlrd. dolara za Tumblr: Nećemo ga upropastiti
1

Preuzimanje Tumblra koji je popularan među mladima trebalo bi Yahoou pomoći u pomlađivanju lica i podizanju "kul faktora". Ugovor vrijedi čak 1,1 milijardu dolara

Yahoo je objavio u ponedjeljak kako su sklopili dogovor kojim će za 1,1 milijardu dolara kupiti blog platformu Tumblr. Prema dogovoru, obećali su da ga neće upropastiti te će Tumblr i dalje ostati samostalan, a šef kompanije ostaje David Karp. 

Ovaj je posao najveći za Yahoo otkad ih je prošle godine u lipnju preuzela Marissa Mayer, koja je u kompaniju stigla iz Googlea. Yahoo je zainteresiran za Tumblr jer uz velik rast, Tumblr ima i golemu bazu mladih korisnika te bi time svoj dojam među mlađom populacijom. Tumblr ima više od 300 milijuna posjetitelja mjesečno, a svake sekunde objavi se 900 postova. Yahoo navodi da bi spoj Tumblra i Yahooa trebao povećati publiku Yahooa za 50 posto (na više od milijardu posjetitelja mjesečno). 

Iz Yahooa dodaju kako će obje strane imati koristi od ovog posla, a direktorica Marissa Mayer kaže kako Tumblr redefinira kreativno izražavanje na internetu. 

- Tumblr i Yahoo na toliko razina ne mogu biti različitiji, ali istovremeno se nadopunjuju. Tumblr najbrže raste, a Yahoo je prva internetska medijska mreža - kaže Mayer u priopćenju. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 4
Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju
PUNO BOLJE ISKUSTVO

Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju

Prije ove nadogradnje, odgovori na lokalne upite u Geminiju uglavnom su se sastojali od tekstualnih opisa s malom, često neuglednom kartom na samom dnu. Sada je situacija obrnuta.
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.